Ik bel gewoon even de da, en overleg. De tandarts moet zo ie zo ook even langs komen, die staat al voor de planning

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anike schreef:Elise weet hoe mel is.
KootMiraDrum schreef:Ik vond voor en nafoto van 3 september
Voor
Na
Zwaar gestressed. Okee, meer zwaar dan gestressed
NatasjavE schreef:o...nou zo ziet die van mij er nog lang niet uit...(die moet ook nog langer, 1 maandje)
Marlis schreef:Voor Pé Pé denk ik dat ik morgen de dierenarts even bel als ze weer niet gegeten heeft. Twee dagen had ze geen kuil gegeten, wel stro/biks/wortelen. Toen we gisteren kwamen had ze alles op wat we haar gegeven hadden, maar vandaag lag weer heel de stal onder met kuil. Had ze dus weer niet gegeten. Wel weer haar wortels/biks/stro. Dus we zijn benieuwd wat ze morgen op heb van haar kuil. Duimen jullie voor ons dat ze der maaltijden op heeft als we morgen komen.
Aan haar gedrag is niets te merken.
Edit: Toen we vandaag weg gingen begon ze wel haar kuil te eten. Eind van de dag.
Marlis schreef:Nou lijkt me sterk want er ligt elke dag wel een nieuw pak en het ruikt ook goed en ziet er goed uit. En alle andere paardne van heel de stal eten het wel en er staan 30 paarden ofzo.