Ik realiseer me net dat Tess vandaag 300 dagen drachtig is, mooi rond getal 90 % van de dracht is voorbij. Als ze tenminste net zoals de laatste keer op dag 330 bevalt
hmm klinkt niet fijn silketje, bij twijfel gewoon bellen hoor, zeker met die ukkies, maar ik hoef je niets te vertellen
dit denk syl van drachtig zijn, daar word je moe van. heel lang blijft ze niet liggen, zal wel te zwaar zijn
Nicole288
Geplaatst: 25-03-09 22:39
draakje: dat ziet er knus uit, je zou er bijna gezellig bij willen gaan liggen
silketje: je ziet haar nooit zand eten? als ze daar veelvan binnen hebben gekregen willen ze ook vaak veel liggen ipv rollen
silketje
Geplaatst: 25-03-09 22:40
neen, ze ligt gelijk de merrie van draakje en af en toe gaat die lip omhoog
ze staat recht, wandelt enkele rondjes en gaat weer ligen, hier en daar een 'stuiptrekking' precies als ze pas ligt, alsof ze haar gemak niet vind en dan is ze weer rustig, al liggend,... pfff off topic denk ik, sorry
he wat rot, hopelijk voelt de kleine zich snel beter.
pippalex
Geplaatst: 25-03-09 22:49
Oh bah wat sneu nou, misschien ff een dipje, hopen dat het gauw beter met d'r gaat!
Dames met Baby, GEFELICITEERD!!!
En wat zijn ze allemaal prachtig!!
Pipje dr uier is nog steeds een beetje het zelfde, net als de bandjes en staart. Wel drinkt ze de laatste 2 dagen mega veel, bij jullie ook bekend? Ik kan het me van vorig jaar niet van haar herinneren..
Ik heb haar tot nu toe op de camera 's nachts nog maar 1 x zien liggen, en had ze het best zwaar, dit natuurlijk door het gewicht. Dit is een dikke week geleden.
Verder kijken we 's nachts steeds op de camera, mijn vriend en ik om de beurt, en ze ligt niet, maar staat ook eigenlijk nooit rustig te slapen, tenzij ze kan slaap eten??
Ze zal heus haar rust wel pakken, maar toch valt het ons op, de rest is namelijk zo lui als de pest.. haha.. Verder ploegt ze de laatste nachten haar stal wel helemaal onderste boven..
Nicole288
Geplaatst: 25-03-09 22:49
succes silketje hopelijk valt het mee
pippa: slaap-eten, ik ken wat merries die dat dan ook heel graag zouden leren!
Nou ik ben er weer, wat drukke dagen achter de rug gehad, vanmiddag crematie van oma gehad, was erg mooi.
Snelle update over de paarden. Indira houd me voor het lapje, fluit is nog wel gezwollen en mooi naar voren, uier nog redelijk vol, maar spenen is weer flut, nog geen veranderen in banden.
Greta begint ook uier te krijgen, Haar wond is ook mooi aan het genezen, komt al nieuwe huid te voorschijn, gister bloedde het nog, dus heb er niks op gesmeert, kan mooi alle troep er uit, en vanavond was het mooi.
In je profiel te zien is er al plaats om van het veulen een blijvertje te maken?! haha..
Rebell09
Geplaatst: 25-03-09 23:27
Pippalex: Mijn merrie is voor de eerste keer drachtig, uitgerekend op 22 april (335 dagen). Erg spannend! Camera hangt al, kan haar via internet overal in de gaten houden.. volgende week komt het geboorte-alarm! Kan ik de bevalling in ieder geval niet missen!
En die van jou? Heeft ze vaker een veulen gehad? En hoe lang duurde het toen?
Rebell09
Geplaatst: 25-03-09 23:29
Het is de bedoeling dat het veulen inderdaad bij ons blijft ja!
kyra is vandaag wel erg rustig, beetje te rustig als je het mij vraagt.. Staat uren achter elkaar te slapen.. bij Pauk is dit een teken van een naderende bevalling.. Als zij op dr moeder lijkt.... Kom dan maar op met die beeb
net weg, ze staat nu onder camerabewaking, erg rumoerige darmen, veel pijn maar we zouden op tijd zijn voor het ergste de DA wilde der niet meteen opvoelen omdat hij erg struise handen heeft en het is nog maar een veulen, indien er over een uur geen beterschap is of als het erger zou worden komt hij onmiddellijk terug en gaat hij haar wel opvoelen arm ding, ik moet er niet aan denken dat er wat aankomt, ze heeft al genoeg meegemaakt in der leventje