Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Twinklebel, vervelend dat ze zo ver weg staat. Ken het gevoel, mijn hengst, die me alles is, staat ook ver weg, en bezoek ik nu eens per maand zo'n beetje. Binnenkort wordt hij weer verhuisd, maar komt dan net zo ver weg te staan, alleen precies de andere kant op.
Neonlight schreef:Jawel, Neon is drachtig van Verdi.
Neonlight schreef:Omdat hij mooi zou aansluiten op de bloedlijn van Neon, met name Kantje's Ronaldo. Neon is ietwat week in de lendenen, maar heeft (lichtelijk ruim) voldoende lengte in de rug. Verdi heeft een korte rug, en ik hoop daarmee het weke eruit te fokken (is me eerder gelukt met Lamento, die ook een korte rug heeft). Verdi kan fantastisch springen, heeft heel hoog gescoord in Berlijn, en heeft daarnaast super gangen.
Maar Sjoert, ik zal het geheim verklappen. De KWPN-hengst Verdi is niet de enige ggk hengst met die naam. Neon is drachtig van de New Forest hengst Verdi.
jufmim schreef:kootmiradrum: Blubjes zou best kunnen hoor met 160 dagen, ik voel ze ook wel eens. Heb ook wel eens het idee dat het golft daar vanbinnen, schijnt bij zwangere vrouwen ook zo te zijn trouwens!
Ben benieuwd wanneer ik het eens echt ga voelen!
Nicole288 schreef:(Neon, die NF pastte er gewoonweg niet meer achter, onderschrift is beetje vol)
Neonlight schreef:Nicole288 schreef:(Neon, die NF pastte er gewoonweg niet meer achter, onderschrift is beetje vol)
Maar in de lijst [KS] Drachtige Boktmerries 2009 staat het er wel bij:
Neonlight – Neon Light (v.Kantje’s Ronaldo) x Verdi (NF) – 25 april 2009
Neonlight schreef:Maar van 1 emmer wortelen al koliek krijgen? Is dat niet heel erg snel? Neon krijgt 2 keer 2 emmers per dag te eten, en dat is maar een pony.
Neonlight schreef:Bij ons krijgen ze ook geen hele wortels, maar schraapsels van wortels. Komen van een groenteverwerkingsbedrijf. Zo'n emmer zit dan ook heel wat voller als wanneer je er hele wortels in doet.
Liggen er geen eikels in de wei?