Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cindybijl schreef:Suelza: dat is vooruitgang!spannend....
hoe gaat het met het veulen van Thirza? heeft ze al genoeg melk?
cindybijl schreef:SA: hoe is het eigenlijk met Passia? nog steeds drachtig?
cindybijl schreef:Odique: wat schattig! heb je 1 lammetje?
suelza: pff dat is geen leuk bericht! Vandaar dat Thirza nog niet hier op bokt is geweest...
ik hoop ook heel erg dat de merrie het veulen snel laat drinken en dat het snel goed gaat!
_Marlijn schreef:Keeva: Wat zie ik een mooie ingevlochten staart!Ze ziet er prachtig uit zeg.
Die drilkont komt mij bekend voor, bij Blos zijn de banden ook al een tijdje al helemaal weg.
Keeva schreef:_Marlijn schreef:Keeva: Wat zie ik een mooie ingevlochten staart!Ze ziet er prachtig uit zeg.
Die drilkont komt mij bekend voor, bij Blos zijn de banden ook al een tijdje al helemaal weg.
Niet slecht voor de eerste keer, toch ?![]()
![]()
. Heb hard aan de instructies van jou en Frenia gedacht terwijl ik bezig was
Hazzebaz schreef:Thirsa`s veulen krijgt het niet voor elkaar om de tepel aan t enemen, dus voorlopig is het een flessenveulen. Maar wel een die kerngezond is, lekker speels en vrolijk en verder goed fit. Nu maar hopen dat Tjirsa dr beginnersstress snel kwijt is en de kleine jongen de tepeltraining doorkrijgt. Hij is nog steeds naamloos, door alle stress van het drinken zijn we nog niet toegekomen een mooie naam te kiezen.
Thirsa is de komende tijd op stal en heeft dus geen beschikking over internet. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. ( ben de staleigenaar.)
Suelza schreef:Hallo allemaal! Ik moet nog even bijlezen, maar breng jullie alvast het nieuws van vandaag...
Drukke dag gehad vandaag. Even op kraamvisite geweest bij Thirsa.
En dan nu het nieuws voor mij voor vandaag... Kyra stond vandaag met hars op haar uier... Op 1 tepel ingedroogd, andere tepel hing er echt een harsdruppel..
Heeft mijn 'voorgevoel' mij dus toch niet voorgelogen. Ik ga haar nu even extra goed in de gaten houden. Ben net nog een keer gaan kijken en toen zat er niets. Ze heeft ook echt nog maar een mini-uier, maar er gebeurd overduidelijk wel wat.
Dus nu afwachten. Ik heb mijn geld ingezet op 23 mei...
Diablo schreef:Suelza schreef:Hallo allemaal! Ik moet nog even bijlezen, maar breng jullie alvast het nieuws van vandaag...
Drukke dag gehad vandaag. Even op kraamvisite geweest bij Thirsa.
En dan nu het nieuws voor mij voor vandaag... Kyra stond vandaag met hars op haar uier... Op 1 tepel ingedroogd, andere tepel hing er echt een harsdruppel..
Heeft mijn 'voorgevoel' mij dus toch niet voorgelogen. Ik ga haar nu even extra goed in de gaten houden. Ben net nog een keer gaan kijken en toen zat er niets. Ze heeft ook echt nog maar een mini-uier, maar er gebeurd overduidelijk wel wat.
Dus nu afwachten. Ik heb mijn geld ingezet op 23 mei...
23 mei, terwijl ze nu al harst? Of bedoel je 23 april?
Wat ontzettend naar Thirza, dat het veulen niet bij mama kan drinken.
Ik ben net bij Mira geweest en meen een wit puntje gezien te hebben, ipv de gelige hars. Verder is ze niet anders als anders.
cindybijl schreef:Is dit het eerste sivmael veulen?
cindybijl schreef:Keeva: jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal!! wat komt het nu dichbij he!
Wat heeft Kyara al veel uier en dr banden zijn idd ook al weg aan het zakken! Bij Ravita nog niet veel te zien aan dr banden, uiertje is iets dikker, maar stelt nog niet veel voor...
is dit vaker zo bij merries die vaker een veulen hebben gehad?(lees: min. 10 jaar geleden)
Marlijn: rond en gezond he! haha ik vind haar buik dus eigenlijk helemaal n iet zo dik, maar ja ik zie haar ook iedere dag he. ze is eigenlijk nog vrij strak (en dat voor een 23-jarige!) ik hou haar dan ook 3x in de week in beweging.
Wat een bericht over Thirza en dr veulen....
Hazzebaz: fijn dat je ons op de hoogte houdt, gelukkig is het veulen wel kerngezond en levendig!
Is dit het eerste sivmael veulen?
Suelza: 23 mei bevallen(volgens jou inzet), en dan nu al hars?
klinkt in mijn oren erg snel al, of heb ik dat fout?