Zit op school!
De mensen die problemen hebben gehad met streaming cam (vooral Macy) kunnen die mij vertellen hoe dit opgelost is?
Ik heb
- De nieuwste IE 6.0
- Mediaplayer 10
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef::wave: Aniek!
Ik heb geen problemen met Macy's streaming gehad, niet zakelijk en niet prive... dus helaas, ik kan je niet helpen!
Faniek schreef:Ik kan daar wel refresh camas volgen, maar dit niet...
Voor degene die hier blijven en streaming video op willen slaan (bij video options kwaliteit op 80 zetten)
http://www.freedownloadscenter.com/Mult ... Video.html
Die downloaden dat is een demo versie..
Niet meer afsluiten je mag het maar 3 keer openen!
En voor degene die de crack nog willen hebben die kan ik dan vanavond sturen!
djuno schreef:mooooooooorning all
Ik ben er ook weer. Geen nieuws onder de zon zie ik wel. Heb wel de halve nacht wakker gelegen doordat ik in mijn badjas gisteravond steenkoud was geworden en voeten had als blokken ijs....nou toen ik slapen wel vergeten. Heb nu lichtelijk De Alpen onder mijn ogen hangen
maroes schreef:djuno schreef:mooooooooorning all
Ik ben er ook weer. Geen nieuws onder de zon zie ik wel. Heb wel de halve nacht wakker gelegen doordat ik in mijn badjas gisteravond steenkoud was geworden en voeten had als blokken ijs....nou toen ik slapen wel vergeten. Heb nu lichtelijk De Alpen onder mijn ogen hangen
Ik heb je een pb gestuurdOf je mij wil bellen als het zover is met Macy.
djuno schreef:heb het gezien...ik bel jou ook nadat ik Faniek en Nado gebeld heb.
Lijkt me zinvol dat er een nieuwe lijst van de belronde komt omdat er steeds meer bijkomen. En aangezien ik de laatste ben op de bestaande lijst komen de "nieuwen" bij mij uit. Ik bel er nu 3 op...te weten Faniek, Nado en Maroes...en dat vind ik wel genoeg
maroes schreef:@Djuno:
Ja dit is dan niet zo slim denk ik,we moeten even een andere lijst maken en de laatste op die lijst moet dan de volgende bellen,want 3 is een beetje veel.
maroes schreef:Leuk kraamkliniek,een black beauty![]()
Fijn dat alles goed is gegaan.
Misschien moeten we de foto`s aan Macy laten zien(hopelijk dat het helpt)
gemske schreef:Misschien is het inderdaad beter om een nieuwe overzichtelijke lijst te maken, waar alle nummers opstaan.
zoiets als
1
/\
2 3
/\ /\
4 56 7
En dat als nr 1 nr 2 niet kan bereiken, z/hij ook even 4 en 5 belt.
Helaas heb ik hier zelf even geen tijd voor.. wie voelt zich geroepen?