gemske schreef::D wat een paniek in de tent ineens he afgelopen week toen Spook ging bevallen waren er meerdere merries aan het wieberen....als je het over paniek in de tent hebt.....hahaha. Was wel heel gezellig
Nienke schreef:er staat een paard in de stal en die loopt wat rondjes. Je mist niet echt veel gelukkig maar
jacimatho schreef:was geradbraakt de dag erop....maar heb me uitstekend vermaakt!!!ooh ja toen! ik kwam net terug van een feest en kon mooi meekijken
We komen er niet uit, nog lange niet, nog lange niet. En we komen er niet uit, eerst roepen hard en luid..Horen jullie dit ook?
snoopy_689 schreef:We komen er niet uit, nog lange niet, nog lange niet. En we komen er niet uit, eerst roepen hard en luid..Horen jullie dit ook? HAHAHAHAHAHAHA......LOL.......
snoopy_689 schreef:We komen er niet uit, nog lange niet, nog lange niet. En we komen er niet uit, eerst roepen hard en luid..Horen jullie dit ook?
Sorry maar kan even niet achterhalen waar jullie naar welke site jullie aan het kijken zijn wie kan me even helpen?????
Nienke schreef:misschien is ze (sweet pea) dan wel buitennee, want dan draait de cam wel gewoon op een lege box