Ik denk dat jouw merrie al veel eerder klaar gaat zijn
en dat die van mij lekker naar de 360 gaat
Nee, ze is normaal ook braaf dus gaat gewoon braaf op het gemiddeld aantal dagen zitten...ahum...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat die van mij lekker naar de 360 gaat
!
!
. Ze heeft het heen en weer, net als ADHD. Ze heeft vandaag wel veel sprintjes getrokken. Het waait hier weer als een gek en de regen maakt het heel eng. Overal zag ze spoken. Binnen is het daarom iets veiliger
.

Sjen schreef:@ Faniek: jouw merrie had al wel veulens gehad toch? Anders heeft ze al veel meer uier dan mijn merrie terwijl mijn merrie al verder is!![]()
(zie vorige bericht met uier foto)
Het gedrag wat je beschrijft ken ik ook, veel in de stal staan enzo.
Wat zijn trouwens de ouders van jouw Haffie? Staat er mooi bij hoor!

zal je zien straks een ontploffijng uier 

en toen had ze ook een oversized veulen... vandaar dat ze zo mager werd ze geeft het allemaal aan het veulen om het sneller rond te bakken
Ze reageer goed op de merriebrok ik kan het meteen merken etc.

Nu nog wachten...
Sjen schreef:
@ Phiabink: ja de regen is heel eng, die van mij is van suiker want die wil alleen maar in de stal, hooguit onder het afdakje. En dan lekker naar de regen kijken![]()
Ik zit er niet echt naar uit te kijken om voor de derde keer nat te regenen binnen een dag, maar zal haar zo toch echt voer moeten gaan brengen (zitten een paar straten tussen de wei en ons huis, dus het valt mee).
.

adriana schreef:Nou vanmiddag nog geen verandering, behalve dat de melk eruit vliegt en achter laat ze ook steeds vocht los.
*o/*
of te wel, heb je het nog?????
, ze ziet er niet meer zo schraal uit als toen (gelukkig
).
.
adriana schreef:Nou vanmiddag nog geen verandering, behalve dat de melk eruit vliegt en achter laat ze ook steeds vocht los.
[/quote]
! Haha, maarreuhm, ik waarschuw je hoor; ik ben er bijna nooit op msn
.
Terwijl ze normaal gesproken expres in de regen gaat lopen, zelfs plensbuien. Maar nu is een klein drupje al genoeg om de hele dag in de stal te gaan staan. Ook net zo'n verwend nest als bij jou Phiabink!
De hopeloosheid druipt (of druppelt) er bij sommige uit ... euh af!
That is the question that keeps goin' and goin' and goin' and ....
Apart paintpatroon, niet?
Annetje vorige week schreef:

Ze gaat achteruit