Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Je hebt ze daar niet staan en rijdt iedere keer op en neer? Dan gaat dat inderdaad niet, wij brachten de merrie altijd naar de hengstenhouder en die schouwde een paar keer op een dag.
Grasje88 schreef:Fairhoeve, heel veel sterktewat een nachtmerrie
Gefeliciteerd Gertjan, Chadje en Immi! Enorm knappe veulens alle drie!!
Chadje super leuke naam Ristretto, die stond ook op mijn lijstje en de mijne krijgt ook een Fontaine. Maar het wordt een andere naam
![]()
Helaas is het vandaag dag 341 en al drie dagen geen hars meer en theezakjes.. denk dat het nog even duurt.. Wat duurt wachten lang
Symke schreef:Net wat neonlight zegt, merrie daar laten staan en werd geschouwd en gedekt als ze wilde. Maar die van mij wilde juist best vaak...![]()
Ze is onder Peru's Argument geweest.
Maar ik snap je heel goed en weet ook niet wat ik deze zomer doe als er wel een veulen is.
Ik zie daar in het seizoen ook merries met veulens lopen, dus ze doen dat daar wel. Maar eerst maar een veulen dan kunnen we dan wel verder kijken!
Welke kies jij nu voor Zilver?
Appaloosa ook erg mooi op Fries...
Fairhoeve, heel veel sterkte, wat een drama.
Iedereen met veulens gefeliciteerd!
cp112 schreef:Ik zou het de komende hengstigheid gewoon nog een keer proberen Kabayo. Goed optijd heenbrengen. Desnoods hengstig spuiten dan willen ze nog wel eens beter hengstig worden en hengst beter toelaten. Ook weet je dan dat je d'r na het spuiten heen kan brengen dat je sowieso optijd bent.
Als het dan niet lukt zit je nog steeds prima qua tijd in het seizoen om alsnog op KI over te stappen.