Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Symke schreef:Kabayo schreef:Ik heb de vorige keer een valk hengst veulen gekocht voor 550 euro. Ben niet van plan er volgend jaar meer voor te betalen dan dat
Kijk zoiets dacht ik ook!
Hoe vind je zoiets Kabayo?
Niet op marktplaats, market place, sport horses of bokt markt
mooney schreef:Dan heb je het wel over een sectie A welshje toch. Mocht mijn tweede merrie niet drachtig zijn dan koop ik volgend jaar een D pony veulen aan, Duits of welsh bloed. Daar reken ik gerust 5000 voor om te vinden wat ik zoek. Hoop natuurlijk te blijven, maar dat zijn wel prijzen waar ze voor weg gaan.
A pony's zijn natuurlijk vaak wat goedkoper te vinden.
Quir schreef:Pony veulens zijn dit jaar echt heel duur. Was op zoek naar een D pony hengstje erbij, maar ze beginnen zo vanaf 8.000 en zelfs een aantal richting de 15k en duurder en ze zijn allemaal ook nog echt in no time verkocht.
Ook nog even gekeken naar een Welsh A of B hengstje, maar die zaten toch ook al snel rond de 1500/2000 en toch liever een D, omdat ik daar straks wat meer mee kan dan met een A of B pony haha.
goldenarrow schreef:Of kijken voor een leuk E-pony veulen?Wij verkopen onze hengstjes eigenlijk altijd voor ruim onder de 5k, zeker als ze direct na het afspenen naar een nieuw huisje gaan.