Ik heb nog nooit laten scannen na ongeveer 40 dagen en er is altijd een veulen gekomen, dus van mezelf snap ik hem niet zo

Ik ga voor je duimen dinsdag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sblom schreef:Zo ik moest heel wat doorlezen, liep erg achter.
Wat een mooie echofoto van het "zeepaardje"
Vulina wat zonde dat je merrie heeft verworpen!
Gefeliciteerd aan de nieuwe drachtigen en ik leef mee met degene waarbij t nog niet is gelukt.
Ik was vorige week vrijdag te scannen met Noor en Ocean, al rond de 3 maanden drachtig. Zag er top uit gelukkig. Ik dacht wel dat ze nog drachtig waren, je begint het bij de flank al goed te zien en Ocean bespringt de paarden in de groep. Noor heeft ook wat kuren gekregen die ze nooit had, ben benieuwd of dat dan hengstjes worden!
Wat betreft de keuze voor een henngst, stamboek etc, iedereen heeft natuurlijk een reden voor de keus.
Persoonlijk zou ik niet snel een hengst kiezen die veel wordt gekozen, ik hou van anders. Ocean is 75% fries, barock pintoopgenomen in barockpinto studbook, Noor is haar moeder maar vader onbekend. Ik heb gekozen voor een KWPN om haar veulen wat meer pit te geven. De hengst is vos, dus ben heel benieuwd wat voor kleur en voorkomen eruit komt, aan de hand daarvan kies ik het stamboek.
En niet iedereen heeft de middelen om een stamboek KWPN te kopen en voor een "boerenknol" kiezen, die mss wel een pracht karakter heeft, ook sportief aangelegd is.
Muronia schreef:Ik voel met je mee! Ik ga dinsdag de laatste scan doen en ik vind het ook wel spannend. Dit is de scan die ik vorig jaar bij Wainonia niet heb laten doen en hoe dat is afgelopen weten jullie. Dus ik vind hem nu extra belangrijk.
Dais_ schreef:Smeetje_x, ik kan me moeilijk voorstellen dat een dik been hormonaal gelinkt is? Komt ze wel overdag buiten? Want dan is het helemaal vreemd dat een been zo oploopt.
Icecrystal schreef:Gefeliciteerd Ensasil!
Libera wat grappig, zoveel schelen die van mij nu ook!
Ik ga weer mn best doen actief mee te kletsen hoor Cyn. Ik had even een dipje maar ik herpak me vanaf hier
![]()
Even iets heel anders, maar heeft ook met baby's te maken. Wij hebben gisteren onze puppy opgehaald!!
[ [url=m/UjQDTW.jpg]Afbeelding[/url] ]