101 hier! Merk wel dat mijn merrie al wat begint in te vallen, kan dat? Ze is normaal echt dik van lucht, maar nu merk ik dat ze op haar achterhand/flanken wat begint in te vallen
Hier is de merrie nu een week gespeend en ineens smal geworden. Met veulen aan de voet was ze best welvaren. Ze krijgt nu super veel ruwvoer, want wil haar niet mager hebben. Brok wacht ik zeker nog een week mee.
Hier 176, 110 en 86 dagen. We zitten nu in die vage zone tussen de spanning van het dekken die voorbij is, en het weer echt gaan aftellen. Terug dagelijkse sleur
Woogy
Geplaatst: 26-10-18 15:59
FF hoe gaat het met het veulentje?
Priska is hier vandaag 220 dagen. Ik begin het steeds positiever in te zien. Ze stapt steeds beter en ze wordt steeds frisser en boeviger. Ik heb er goede hoop op, dat alles gewoon goed komt met haar en kleine Bay
Hier 1 van de zwangere dames toch maar patroontje geschoren. Ze is net zadelmak en doet het zo goed toch nog eventjes starten misschien vant winter als het zo doorgaat. Ze is half/eind mei pas uitgerekend.
Net vorige week 4 geworden. Gaat nog wat meer uitzwaren. Ben ontzettend wijs met deze. Komend jaar zal zij niet gedekt worden. Kan ze lekker de sport in
FF, komt vast helemaal goed met de kleine meid, veulentjes berusten er vrij snel in dat ze geen kant op kunnen. Weet nog met Arie die 11,5 week op hok moest met een gat in z'n voorpootje tot op de strekpees, die deed het zo zoet
FF: hoe oud is ze? Kan ze weer in worm cyclus zitten? Die slaan wel gruwelijk toe als ze opgehokt zijn. Mijn Arie had destijds ineens spoelwormen, bloedwormen en aarsmades...uit het niets nadat hij zijn eerste week opgehokt was.
AM: ze voelt zich ook wel heel aardig best, ze struint wel aardig en kan goed om gaan met haar situatie nu.
Vergeet niet dat pijn ook energie kost en haar daardoor misschien ook wat schraler maken.
Zag net dat Pris weer even pijnscheuten had. Nu ze voornamelijk op haar gebroken voet kreupelt belast ze lv ook weer meer waardoor die nu ook weer pijnlijk is...Word er erg moedeloos van