, hoe gaat t nu met hem?Uit Biscuit, Belle en Hope hoop ik op een merrie, uit Bibi en Fierté, maakt me niet heel veel uit, maar ja bij hun zou een merrie toch ook wel erg leuk zijn haha, maar op 5 merrie's durf ik niet te hopen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, hoe gaat t nu met hem?
.
. Ik roep al vanaf de inseminatie dat Tooske een zoon zal krijgen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Ik wacht het rustig af. Allebei zijn even welkom. Ben al zielsgelukkig als alles goed gaat. Veulen houden we zelf. Mijn merrie is behoorlijk wispelturig dus in die zin zou een ruin best fijn zijn maar met een merrie kan je nog een keer een veulen fokken en ik heb ok altijd merrie's gehad. Ach ja....dromen van een gezond en compleet veulen is mooi

wauw was echt super leuk en fijne tips gehad. Formidable was echt super fijn en top braaf.

dat wordt nog wat komende maanden
Tot vorige week waren we nog redelijk fanatiek aan het mennen, maar door de bolle buik wordt het schoftstuk naar voor geduwd in haar oksels. En dat geeft schuurplekjes en loopt uiteraard niet fijn. Dus nu maar ernaast beweging geven. Ook goed voor mijn conditie

ze is ook al goed rond. Zou nog eens fotos moeten maken
In augustus heb ik met mijn oude wedstrijdpaard een fotoshoot gehad. Karola is een 25-jarige KWPN merrie van Elcaro x Doruto. Ze was mijn 1e paard na de pony's. Heb met haar Z-dressuur gereden en we hebben 3 veulentjes uit haar gefokt. Ze is nog erg fit en gezond, ze heeft wel iets artrose maar met supplementen en beweging is het onder controle te houden. Gisteren kreeg ik het berichtje dat de fotograaf aan de foto's was begonnen, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!