Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:SofieHavan, mooi buikje, maar ze oogt niet eens heel dik, ondanks dat ze al aan de datum is. Maar misschien vertekend het op foto ook een beetje?
Mopjemop schreef:@alZawraa, Mick z'n beentjes staan al wel iets minder gebogen. Ik denk wel dat het idd helemaal wegtrekt.
Hij knikt er ook bijna niet meer mee.
Hij springt wel al op z'n moeder van achteren. Is dit speelzigheid of al iets van dekgedrag?
Ook leunde hij wel tegen mij aan en wilde zich dan laten vallen. Ik hiEld hem dan tegen maar als ik dat niet zou doen, zou hij zo op de grond vallen? Hij deed dit ook in het begin op de voerbak, daar wilde hij ook op/in gaan liggen?
Ik geef hem nu niet meer de kans om hem tegen mij aan te laten leunen.....maar vraag me wel af ..waar dit gedrag uit voortkomt.
Ik ben van nature een "softie" en er kan ook heel veel bij mij maar weet ook dat dit bij hengsten niet gewenst is. Dus probeer echt daarin consequent te zijn en goed naar mezelf te kijken omdat ik geen monster wil creëren. En heb altijd merries gehad dus ben totaal onbekend met hengsten
Is dit gedrag dominantie? Weet iemand dat ook?
Mopjemop schreef:Sofiehavan; Younah was ook niet echt dik en was maiden. Sterker nog, dag voor de bevalling was haar uier ook nog niet erg gevuld.
Tis net zoals met mensen denk ik, de 1 wordt een zeug en de ander blijft mooi slank