Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
: als het gewoon een hard aanvoelende buik is geen probleem. (Frequent houdt in dat je meer rust moet nemen dus mocht je nog rijden of longeren en ze heeft dat veel dan zou ik afbouwen) . Zie je dat het soms hard en soms zacht wordt en lijkt de merrie niet veel pijn te hebben dan heeft ze voorweeen. Die bereiden de boel alvast voor. Dat is wel direct rustig aan gaan doen en stress vermijden. Gaat het in een regelmatig golfpatroon en krijgt ze pijn dan zijn het echte weeën.
.
, sommige mensen hebben alleen maar paarden om naar te kijken

Myrthee_ schreef:Ze blijft helaas erg dun, wat niet de bedoeling is. De buik groeit gestaag, maar bij haar ribben, billen, rug komt ze niet bij. Heb liever dat ze voor de bevalling wat extra spekjes heeft, omdat ze nog tijden een baby moet verzorgen.
Edit: ze is inmiddels ook al weer 20, dus het word allemaal al wat lastiger ondanks dat ze kerngezond is voor de rest.
Cemlys schreef:Myrthee_ schreef:Ze blijft helaas erg dun, wat niet de bedoeling is. De buik groeit gestaag, maar bij haar ribben, billen, rug komt ze niet bij. Heb liever dat ze voor de bevalling wat extra spekjes heeft, omdat ze nog tijden een baby moet verzorgen.
Edit: ze is inmiddels ook al weer 20, dus het word allemaal al wat lastiger ondanks dat ze kerngezond is voor de rest.
Ik voer vaak build en glow van d&h bij. Volgens mij vnl vet.