ze lag helemaal plat............................................ te slapen en kei hard te snurken:) toen ik ff had gekekeken kreeg ze het in de gaten en stond op.Mafkees die het is.
Kegeltjes zijn weer weg bij haar spenen, maar zet vannacht toch een paar keer de wekker voor de zekerheid
avond dames! Ik zag een paar dikke buiken foto's voorbij komen!! en een paar uier foto's! ziet er goed uit allemaal!
mijn merrie is morgen 300dgn!! Die begint wat te kwakkelen met haar eetlust en op de weide staat ze het liefst op 1 punt, soms 2 punten stil en op stal slaapt ze constant staand.... maar even in de gaten houden de komende dagen..
@sjolvir, schiet de uier bij maiden merries vaak net voor bevalling voor dan? peeps der uier is nog steeds zoals eerder gepostte foto's. zelfde als sjol denk ik.
ArabianRanch
Geplaatst: 10-03-11 22:17
Wat een nare verhalen hier zeg. Mijn vader wordt op dit moment bestraald (uitzaaiing in bot) Gelukkig voelt hij zich goed. K*T ziekte ook Iedereen veel sterkte.
Hier een nieuw fotootje van AR Nadjarah, klein lief meisje van 2,5 week nu
Mendy's uier is nog noppes, maar dat komt nog wel. Het veulen laat zich steeds vaker zien, dus ik kom zovaak mogelijk en dan maak ik de '10 dagen draai' misschien wel mee, kan ik meteen uitrekenen wanneer ik kan gaan waken. Die 10 dagen draai zou ben mendy over 8 dagen moeten zijn..
Inowa, ik zou maar oppassen met dat kalf, want ze kunnen er makkelijk aan onderdoor gaan met zo'n ontsteking
SI grappig dat je merrie zo lag te snurken!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-03-11 22:35
Ineke, wat valt er te winnen met de loterij? En wat kosten de loten?
Lonneke, Frans was dus weer aan het stunten. Kan me ook nog een keer herinneren dat ie in botsing kwam met de hals tijdens het springen en hij zijn tanden kwijt was. Volgens mij tijdens een SO of zo? Jullie hebben het paard en Frans wel leuk versierd. Hopelijk houdt ie zijn gemak een beetje (samen met jou) en is ie weer snel ter been.
Als het echt het gewricht is, krijg je dat niet schoon met beetje spoelen aan de buitenkant met water en badedas... Dat is toch iets lastiger.
10 dagen draai, leuke theorie.. Alleen moet je dat wel toevallig zien... Voor hetzelfde geld heeft Sjol die 8 dagen geleden al gehad. Of gaat dat vannacht, maar dat zie ik dan niet, dus tja??????
ik heb geen idee wat je kan winnen met de loterij . Eerste prijs zal wel een vleespakket zijn, tweede prijs supermarktbon derde prijs een rollade of zo iets. Loten zijn 1 euro per stuk.
Het gaat er om dat je de club steunt he Maar ja vind het niet dat ze je het kunnen verplichten..
InekeH87
Geplaatst: 10-03-11 22:55
ja ja de club steun je er echt mee met een loterij in één van de kleinste dorpjes in nederland . Er worden wel 1000 loten verkocht Ze kunnen beter de contributie verhogen. Ik betaal nu 19,50 euro in de maand. Daarvan kan ik vrij gebruik maken van de zeer grote binnen en buitenbak plus alle hindernissen etc. die er staan. Bovendien krijg je er ook iedere week een groepsles voor. 5 euro per week voor een uur rijles en de bak gebruiken, spotgoedkoop. Ik vind het echt niet erg als ze 5 of 10 euro meer per maand gaan vragen, lijkt me een veel betere manier om de kas te spekken.
Dat zei ik vorig jaar ook.. Laat mij percentage wat jullie krijgen van grote club maar betalen.... En diegenen met minder geld, loten verkopen. Maar neeeeeeeee, je moest en zou boekje..grrrrrrr... Echt ga niet lopen bedelen voor een paardensportvereniging terwijl er op deze aardbol nog mensen rondlopen die geen eten hebben of toegang tot medische zorg.
Allemaal lokale prijzen dus, helaas, daar heb ik niets aan, anders had ik wel wat loten willen kopen.
Hier hebben ze wel eens een koekactie gehouden, maar ook de laatste jaren niet meer. Om de kas te spekken wordt nog wel eens oud papier opgehaald. En wat wedstrijden, en de contributie.
Sjolvir
Geplaatst: 10-03-11 23:24
Koeken kan je tenminste opeten, direct waar voor je geld (mits het lekkere koekjes zijn )
Ga de woef uitlaten.... Tot morgen...
Paint_Lover
Geplaatst: 10-03-11 23:43
@Neon: Frans heeft inderdaad een keer zijn voortanden uit zijn mond laten slaan doordat er een paard (Jana) haar hoofd achterover gooide tijdens het steigeren.....
Op de manege organiseren ze elk jaar met carnaval een springwedstrijd en dat is ow zo leuk om te zien.... Kwam iemand naar me toe gelopen terwijl ik het paard aan het afspuiten was... Uhm, Lonneke ik denk dat jouw vent naar de EHBO moet want zn teen staat wel heel erg raar. Waarop ik opkijk en denk: Ja, straks.... nu eerst het paard....
Pfft chemo's en kanker.... zal er maar niets van zeggen, leef zelf al jaren met deze ziekte en het is niet leuk maar bij mij kunnen ze er niets aan doen dus neem het maar zoals het is en geniet van elke dag die ik heb.
Ga nu mn bedje maar eens opzoeken in de hoop dat ik me morgen iets beter voel en ergens de moed kan vinden om de pleisters van mn vinger af te halen. Momenteel doet mn vinger gelukkig al minder zeer ds zal morgen wel een heel stuk beter voelen.
Weltrusten en waak ze voor degene die ondertussen al gaan waken.