Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justgushi schreef:sorry allemaal maar er gaat hier flinke discussie!!
is het misschien een idee om het hier over leuke dingen te hebben bijv veulens fokken etc vind ik leuker om te lezen dan dat pubere gezemel
kyrkelover schreef:Neonlight schreef:Ik zou echt niet weten waar die letters op kunnen slaan.
Kyrkelover, ik vind het niet zo netjes dat je zo iemand op internet gaat bespreken. En je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten. Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden, maar daarom zijn we ook allemaal individuen. En er om lachen en spotten vind ik helemaal niet kunnen. Misschien dat ze het in een ander topic wel leuk vinden, maar hier zitten meer ouderen die dat soort gedrag ontgroeid zijn (want dit is om eerlijk te zeggen typisch gedrag wat bij pubers hoort).
1: Ik heb niet echt iets gezegd waardoor jullie kunnen opzoeken of wat dan ook over wie ik het heb.
2: Dit had echt helemaal NIETS met pubergedrag te maken aangezien ik niet gedronken had en ook geen rare dingen gerookt of wat dan ook en het gaat daar ook niet om. Maar als er dus ergens een feestje is en iemand zit stil in een hoekje te kijken is het geen puber maar iemand die gewoon gezellig mee doet wel, want dat is wat jullie nu stellen.
Overigens staat hij ALTIJD bij mij in de pauze en dergelijke zit ook bij mij in de klas, dus het is niet zo dat ik zomaar met een wildvreemd iemand ga dansen en NEEE niet op een rare manier gewoon op een leuke manier, en dat hoort bij pubersdan had ik me wel anders gedragen en dat had ik niet eens op internet gezet. Maar wellicht had ik het anders moeten verwoorden.
Pintopini schreef:En @ AngelsDitch, ik heb net de foto's bekeken wat een mooi veulen, echt een pracht vaqn een koppie, ben ff gelijk in je profiel gaan kijken, want ik dacht een 100% arabisch veulen. Bij ons op stal vannacht een veulen geboren, weet niet zeker maar volgens mij KWPN gelder type, en ja leuk, maar toch niet zo'n koppie!!! Ja zelf veel quarters mee gemaakt en ook in hun 1e jaar opgeleid (heb tussen de 3 a 4 jaar op een stal gewrkt waar ze ook werd gefokt). En ja die van jou heeft een uitstraling en ogen waar echt iets inzit, die spreken tot je. (Niet zweefteferig bedoeld, ik doel op karakter).