Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hommage schreef:en een paar daagjes weg nu het nog kan. Vanaf maandag gaat hier het birth alarm erop. Vind het met een maiden toch altijd wel spannend.
baudyh schreef:Iedereen bedankt voor de felicitaties. Onze merrie is inmiddels weer helemaal ok. Ze heeft echt vandaag nodig gehad om bij te tanken.
Heeft net voor het eerst weer brok gegeten. Het duurde lang voordat er mest kwam. Daar maakte ik me nog wel zorgen om. Maar er lagen nu weer hopen.
Phileine83 schreef:Jelske. Hopelijk trekt het zo mooi bij. Ook wel een fink veulen hè?
imani_abby schreef:Hier helaas dood geboren silvervay merrietje.. verder gaat alles wel goed met Ollie. Ze staat haar veulentje nog steeds af te likken, heb zo met haar te doen…
Cioccolato schreef:Welk geboorte alarm gebruik je?
Heel veel sterkte
kel106 schreef:Wat verdrietig imani..
Wat kan het dan hard gaan. Had ze verder geen voortekenen ?
imani_abby schreef:Cioccolato schreef:Welk geboorte alarm gebruik je?
Heel veel sterkte
Birth alarm lite, zo’n geboortesingelkel106 schreef:Wat verdrietig imani..
Wat kan het dan hard gaan. Had ze verder geen voortekenen ?
Hoe bedoel je? Ze was al 2 dagen aan het kegelen, ik ben al sinds vrijdag aan het waken. Ze stond gewoon tot 4:30 rustig te ‘dutten’ in haar stal en om 4:36 heeft ze paar rondjes in haar stal gedraaid en is ze gaan liggen en is ze beginnen persen. Dus ik wist zeker wel dat ze ging bevallen, maar al mijn merrie’s tonen nooit uren van tevoren veel tekenen dat ze gaan bevallen. Daarmee bedoel ik dat ze extreem onrustig zijn ofzo.