Goh Lonniejj dat is wel heftig voor je geweest. Fijn dat je bent opgeknapt, heeft tijd nodig hè? En je merrie doet het goed zo te zien, de dracht staat haar heel goed vind ik.
Xritt Wel fijn dat er niks uit de test kwam. Toch mysterieus
Kom op jade het was een mooie dag met zo'n hier dus een veulentje om dit te vieren naar alndie regen is de kerst op de taart
Ik heb een swingende merrie ze gaat steeds op rust staan van het een naar het andere achterbeen. Voor haar hoop ik dat ze het veulen ook snel mag verwelkomen
SophievdV
Geplaatst: 01-03-24 23:11
Tonnie: oef dat is pittig, zo'n longontsteking. Ik had er in oktober 2022 eentje maar kreeg meteen de jackpot met een sepsis er bij. Gezellig een midweek in het zhuis Gelukkig slaat de ab nu aan. Veel beterschap!
Tonnie: whahaa wat super spannend!!
De lijst is inderdaad lang. Veel succes vanavond allemaal
goldenarrow
Geplaatst: 01-03-24 23:22
Oohh, ze maakt het spannend Tinnie!!
Dan zie je toch wel duidelijk verschil hoe die buik groeit Lonnie! Vervelend trouwens dat je zo ziek bent geweest, hopelijk snel weer helemaal de oude
Het is bijna niet bij te benen hier.. dus dit keer even kort.
De uier begint wel iets voller te worden maar nog niet-echt veel.
Vanavond de luiken dicht gedaan want vanmorgen liep er een wolf langs op het veld hier vlak naast. Naku vond het niet leuk maar is voor haar eigen veiligheid.
Niets bij jou tinniie Hier ook niet Van swingen onrustig piafferen tot volledige zen en eten heb alles vanacht gezien maar geen veulen
Sanet
Geplaatst: 02-03-24 08:46
Ik heb de ogen nog maar half open, maar gelijk topic openen voor veulenspam, maar allemaal vals alarm. Wat jammer.
Ik heb gister mijn merrie (280 dagen) nog gereden, die is nog steeds bloedfanatiek, mijn zadel blijft alleen niet meer goed liggen, dus ik heb een barebackpad gekocht. Ff een gedoetje om er op te komen met mijn stijve lijf, maar die blijft wel liggen. En we hadden ook nog eens zon (mijn telefoon kent het woord zon al niet eens meer en wil er steeds zo’n van maken). Maar als ik geld zou krijgen voor elke “ho”, dan was ik inmiddels wel rijk geweest.
Wij zitten vandaag ook op dag 320 met de eerste merrie. Vorig jaar kwam het veulen precies op dag 334. Benieuwd wanneer dit jaar.
Kabayo
Geplaatst: 02-03-24 09:53
Kyrkelover ik vroeg het mij ook af want ze lijkt erg schraal over de hele bovenlijn. Normaal niet. Ze is zoals gewoonlijk niet dik van de dracht
Tinnie en Seven, ik had wel wat babyspam verwacht
Baudyh ook al veilig
SophievdV hier ook heerlijk lenteweer! Strakblauwe lucht, zonnetje, fluitende vogeltjes Hier wordt een mens gelukkig van. Veel plezier bij de show van jong KFPS en KWPN. Ga je als toeschouwer?
Sanet haha geweldig met bareback pad. Ook wel lekker, beetje bewegen maar niet meer hard trainen Leuke foto met de zeldzame zon
Kiko vervelend van de wolven. Hier zijn de stallen ook dicht snachts. Uier kan nog wel wat bij
Claudia haha ik probeer elke dag een post te maken. Dat scheeld al veel. En dan ben je een kwartier ongeveer bezig
Xritt ik heb geen idee. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Lonniejj vervelend van de longontsteking. Hoop dat je snel weer de oude bent. Je paard is ontploft haha. Wat een verschil!
Phileine jaa maar zo'n ochtend als vandaag maakt het wel weer goed
Happyhippie ze ziet er goed uit. Mooi bescheiden buikje