Silly1972 schreef:Wel goed om te horen dat het bij jouw jaarling goed genezen is, ziet de hak er ook mooi uit of toch littekenweefsel?
Waar bestel je mesistran? Ik denk dat als het verband eraf is dat het wel handig is om dat er op te smeren, ook om het soepel te houden.
Hier heb ik de zalf vanmorgen besteld, als het goed is heb ik het morgen in huis, heb de tracktrace al ontvangen. http://www.newpharma.nl/pharma-business ... -50ml.html
De jaarling is inmiddels een 8 jarige merrie en ze heeft er niets aan over gehouden. Als je het wist kon je zien dat ze wat "ruige" haren op de hak had, verder niets. Heeft nooit een pas kreupel gelopen. Wij hebben toen wel over het verband zo'n hakbeschermer van neopreen gedaan, ook om te voorkomen dat de hele boel vies werd als ze ging liggen.
Hebben ze de hak bij Harmony goed kunnen hechten? En hoe is ze nu, de eerste dag op stal doorgebracht?
DA is vanmiddag voor Dunja geweest en hij was erg tevreden over de wond. Gewoon lekker doorgaan met smeren van Mesitran. Voor de dikke benen wordt de kuur met 5 dgn verlengd, blijkbaar heeft ze toch wat kleine wondjes opgelopen, die je zo 1,2,3 niet ziet. Dikke benen staan los van de wond, want de voorbenen zijn gewoon dun.