Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Flo ook 2 dagen melkstralen, irischcob, dus vanavond een veulen![]()
Jeniej heb je goed aangedaan, hopelijk kan ze vlug aansterken nu, heb ook gehoord dat merrie's die heel lang overdragen, ook kleine veulentjes hebben. Met jullie zorg komt dit vast goed.
Gefeliciteerd met het prachtig veulentje van deze nacht Tanja.
Lizz gefeliciteerd met je verjaardag
dank je cyrina, we zijn er ook helemaal gek van en nog vol ongeloof, 6% kans op palomino en wat krijgen weeen palomino
pretty schreef:Oh fijn Jeniej! Klein vind ik ze niet echt,wel heel iel nog. Maar dat is iets wat gauw genoeg zal bijtrekken. Hopelijk is het dus alleen slapte en komt dat opstaan gauw! Ze heeft wel lange koten zeg!
irischcob schreef:Fotsy schreef:Flo ook 2 dagen melkstralen, irischcob, dus vanavond een veulen![]()
Jeniej heb je goed aangedaan, hopelijk kan ze vlug aansterken nu, heb ook gehoord dat merrie's die heel lang overdragen, ook kleine veulentjes hebben. Met jullie zorg komt dit vast goed.
Gefeliciteerd met het prachtig veulentje van deze nacht Tanja.
Lizz gefeliciteerd met je verjaardag
dank je cyrina, we zijn er ook helemaal gek van en nog vol ongeloof, 6% kans op palomino en wat krijgen weeen palomino
Haha hou ik je aan Fotsy. Anders appeltaart brengen
Fotsy schreef:dan graag een appeltaart brengen, lijkt me net iets comfortabeler dan een schoen opeten, die zijn zo hard en zwaar voor mijn maag.
Jij woont wel ver denk ikirischcob, zal ik ze opsturen dan misschien? Hoop alleen dat postNL ons kan vinden om het mee te nemen, de laatste keer is mijn pakketje tot twee maal toe teruggestuurd omdat we onvindbaar waren
Maar zover is het nog niet
dus veulentje kom maar op
![]()
is ze nog niet stiekem begonnen![]()
Jeniej ze ziet er best goed uit maar inderdaad lange koten, wat het opstaan niet makkelijker maakt met zo een lange stelten
__Lauraa schreef:Ik ben al anderhalve week aan het waken. Maar sinds gister lekt ze melk en de ph is al een poosje 6.4. Net was die zowaar 6.0! Ik heb haar uier even goed schoongemaakt met water, want door het melklekken trapte ze met haar benen en daardoor was alles uitgeveegd en had ze een plakkerige, harige brei aan haar spenen..