Er was iemand die vroeg in het topic of ze haar merrie weg zou brengen of gewoon in de wei zou laten bevallen..
(weet even niet meer wie het was) maar ik heb zelf van de dierenarts het advies gekregen om haar op een stal te laten bevallen, gezien er in een weiland de meeste ongelukken gebeuren kreeg ik dat mee.
Maquavinci gaat heel erg goed, haar buikje groeit goed en haar veulen is erg druk!
We voelen nog steeds vaak samen naar het veulen, ze geniet steeds meer van de knuffels en aandacht.
Ze is nu eigenlijk alleen nog maar chagrijnig naar andere paarden, maar zodra ik er niet ben dan staan ze wel samen te krabbelen.. We rijden nu lekker buiten en dat zijn eigenlijk alleen maar stapritjes, mijn boomloos zadel past ze nog, als die niet meer past gaan we gewoon lekker aan de hand of af en toe zonder zadel rond stappen.
Helaas is met de laatste storm mijn stal ingestort (er stond gelukkig niks in op dat moment!) dus had het even flink hangen

Maar afgelopen weekend druk geweest en opnieuw opgebouwd, er moeten nog 3 balken gezaagd worden want die zijn nu iets te lang en dan de nieuwe golfplaten erop en dan kunnen de paarden er weer bij. Hij word nu extra verstevigd

De stal was gewoon in zijn geheel uit de grond getild..