Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ColdstarZ schreef:Welke merries zijn er eigenlijk nog meer 5 maart uitgeteld??
corinepgek schreef:ColdstarZ schreef:Welke merries zijn er eigenlijk nog meer 5 maart uitgeteld??
Die van mij! Alleen volgens mij heeft ze nog geen haastIkke wel! Hoop dat het één dezer dagen wel komt want kan heel makkelijk volgende week een week vrij nemen. (geef autorijles en nu is het moment dat er niemand meer bijna examen moet doen enzo dus zou super uitkomen!)
ColdstarZ schreef:K heb vanochtend op de webcam toegekeken hoe ze rondjes rende door haar stal.. en haar staart hangt ook steeds meer opzij en ook steeds langer.. haar banden zijn al slap alleen het nadeel is dat ze aanspant als ik ga voelen :S
Ze kegelt nog niet.. mja zegt niets...
Voor mij het voordeel dat ik als 'oppas' thuis moet blijven.. schoonmams is vorige week geopereerd en schoonvaders werkt gewoon..
Van mij hoeft het niet te lang meer te duren hoor.. begin moe te worden..
parouscha schreef:pippalex schreef:Is er trouwens al iets bekent over de merrie die een 2-ling verwacht, of is het nu taboe om er iets over te vragen?!
Staat momenteel in die kliniek onder speciale begeleiding ivm kans op red bag...![]()
Maar gelukkig dan wel onder goede begeleiding