ziet er inderdaad niet best uit..veulie reageert nauwelijks op mams aansporingen
Fox_xy
Geplaatst: 06-05-09 10:15
Als eerst van harte gefeliciteerd met het veulen van noon!
maar mams staat wel erg veel op het veulen om het omhoog te krijgen... Veulen staat nu en drinkt. k hou het wel even in de gaten anders ga ik bellen voor de zekerheid
Laatst bijgewerkt door Fox_xy op 06-05-09 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh nee, niks aan de hand, hij staat aan de melkbar. Je moet er ook eigenlijk niet de hele dag naar zitten kijken, want dan ga je dingen zien die je normaal niet ziet maar heel normaal zijn....
Vraag mij wat af: hoe doen ze dat met die cams? staat er dan een complete pc dan in de stal? (< Lijkt mij onwaarschijnlijk!) Of loopt er dan een kilometers lange kabel richting pc van de baas/bazin? Hoe doen ze dat?
Er zit een kabel aan de camera en die loopt idd richting een pc. Maar hou er rekening mee dat de kabel van de camera erg lang kan zijn he, en een pc kan draadloos op internet.
Jeetje: ik dank YES kan ik eindelijk weer 1 meekijken, ligt het veulen er al naast!
mylittlejoy
Geplaatst: 06-05-09 11:53
Goedemorgen! Bedankt voor de felicitaties!
Voor wie het gemist heeft; Eenie van Marestare heeft het hele gebeuren opgenomen. Hoewel de camera een aantal keer stukjes bleef hangen, is de geboorte van Escada hier terug te zien: http://pets.webshots.com/video/30586487 ... 9871mpNjTE
Hier alvast een paar foto's van kleine Escada! Het is een lekker bijdehand ventje, dat belooft wat! Een prachtig koppie, al zeg ik 't zelf. Bijna droog.