Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maseike schreef:@ manueeltje hahahahaha kan het nog groter
Als je een goed gevoel er over hebt om naar de Dalhoeve tegaan, dan moet je lekker genieten vanavondt.
Ik ga weer waken vanacht want ik vertrouw die merrie voor geen meter.
. Een typisch voorbeeld van hoe mooi bont kan zijn.
. Nog veel veulentjes op korte termijn in het vooruitzicht!
). Zal van het weekend foto's plaatsen. Ook voelen haar banden al wel iets slapper aan. Nog niet veel, maar weet wel zeker dat ik al wat lossigheid voel. Heb wat minder weerstand als ik druk
op haar billen.
dus toen ben ik maar uit gaan stappen. Was *niet overdreven
* net 3 seconden voordat het flink begon te regenen binnen. Ze stond nog niet eens in haar stal

Wordt dat je eerste veulentje van dit jaar? Kyra gaat vast wel meedoen, als Bibi eenmaal een veulen heeft. Die meiden van ons zijn ook allemaal harstikke jaloers op het kind van Spirit, het is duidelijk dat het allemaal fokmerrie's zijn.
en dat terwijl ik tegen de tijd dat zij zelf zover is, helemaal niet meer welkom ben met BA
Ik heb ook twee van die eenden. Maar dat zijn geloof ik beide mannetjes 

frenia schreef:hihi! heb je gelijk in marlijn!
Weet je, hier is Tinkerbell zelfs nù al jaloers, gewoon omdat Angel al die aandacht krijgt, ze staat zelfs te hinniken als ik met birth alarm naar angels stal toegaen dat terwijl ik tegen de tijd dat zij zelf zover is, helemaal niet meer welkom ben met BA
Meagan had gisteren Fynn van dichtbij gezien (2 meter afstand). Ze had spontaan de rest van de ochtend geen tijd om haar hooi op te eten. Ze heeft alleen maar hinnikend naar de wei staan staren waar S & F stonden.

Die van half april heeft trouwens nog geen haast
moeders heeft nog weinig tot niets aan uier
heb trouwen sook al veel leuke veulens voorbij zien komen