Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maseike schreef:@ Quirinake is dat met een kabel die cam ???
CubaLibre schreef:frenia: leuk is dat toch die kleine lammetjes. . .
Ik wil iedereen bedanken voor de steun berichtjes, het is vermoeiend en erg zwaar om telkens heen en weer te moeten rijden naar mn opa. Hij is gister bedient en dat deed hem goed, hij herkent niemand meer en wordt platgespoten met morfine. We denken dat hij het weekend niet haalt en ik hoop dat hij in zn slaap overlijd. Ik huil normaal niet gauw maar nu lopen de tranen gewoon over mn wangen heen terwijl ik zit te typen...
Met cuba gaat alles goed, ben vanmiddag (niet naar school geweest) maar met haar in het bos wezen rijden (zonder zadel) om even mijn gedachten af te lijden van alles wat er gebeurd. Ze is lekker rond, chagrijnig naar alles en iedereen maar ja dat zal er wel allemaal bij horen.
iemand zei hier dat ze vond dat haar uier al best vol was (zou even terug moeten lezen om te weten wie dat ook alweer was) ik heb hier geen idee van omdat het voor zowel cuba als voor mij het eerste veulentje wordt.
@neon: ik pb je even, over cuba dr vage vlek enz.
Maseike schreef:@ CubaLibre & _Marlijn
Ik zal ff foto bij voegen en onder foto uit leggen
http://img231.imageshack.us/img231/3900/dsc02894io7.jpg
De cam kan je ook los kopen maar dan kost die 250 eurie
Dus wat doe je, je neemt kpn Iris abonnement voor 20 eurie in de maand zit er wel 2 jaar aan vast
Dan krijg je de cam voor 20 eurie bij het telefoontje....
Die 20 eurie voor de cam moet je dan metteen in de winkel betallen...
Stoer telefoontje wordt nu al gek je kan zoveel ook foto,s maken echt alles