hee peetje82, hierblijven!! gezellig toch, al die oude tantes hier nee hoor, maakt mij niet uit, het blijft even gezellig, jong zijn heeft ook zo zijn nadelen. laten we nu maar over gaan op de merries, en dan met name op de drachige
Oh jullie gaan echt te snel! Deze week is echt een drama voor mij om het bij te houden. Ik kan wel bijlezen, maar op alles reageren is echt te veel. Daar begin ik volgende week wel weer mee.
Heb wel 2 mooie buikfoto's van Honey(?) merrie van twinkel.
ik heb topic in kraamstal Kyra van veulen tot nu.. Wat ik trouwens net hoorde ging mijn bek van openstaan hoor Het eerste nassauveulen is geboren onder de haflingers Een hengstveulen Maar hoe groot : 1,10 dat is de grootte van een JAARLING Misschien verklaart dat waarom pauk zo dik is (ook drachtig van Nassau)
Merrie is ook niet abnormaal groot ofzo.. Zou best kunnen dat er bij Pauk dus ook een beer van een veulen inzit.. Vind je het gek dat ze het ff niet ziet zitten af en toe.. Ik nu opeens niet meer
@ twinkel, join the club..... (bouwjaar 1963) @ Merel1618, Gewoon blijven hoor!, de gemiddelde leeftijd van dit topic wordt er lekker door opgekrikt @ Pauk, Hoe is het nu met Pauk, al wat minder sloom?
Dat is echt een groot veulen! Dat kan je je echt nog niet voorstellen he? Dat er ook zo'n beestje in je merrie zit. Voor mij is het pas echt werkelijk als het veulen erlangs staat. Tuurlijk weet je dat het erin zit, maar dat is toch anders. De merrie die dat veulen eruit heeft moeten poepen heeft een zware taak gehad
Trouwens, arme merrie! 1.10 is erg groot voor een haflinger! Mij is verteld dat als het veulen groter dan een meter is bij de geboorte dat het uitgroeit tot een paard. Is dit zo?
Ja ik snap het nog. Moor is met rijden op het moment wel sloom, maar zit gewoon goed in haar vel en is er "tevreden".
Ik denk niet dat dat zo hoeft te zijn ChristaMoor. Mijn veulen van afgelopen jaar was 1.02 bij de geboorte, nu is schoft 1.36 en kont 1.40, maar ik denk niet dat ze een paard wordt. Maar dat is natuurlijk ook per ras verschillend
Dat half uur scheelt echt heel veel! Ik mocht maandag ook om half acht opstaan, ik was echt helemaal gelukkig en een stuk uitgeslaapter Slaat natuurlijk nergens op maar het was wel zo
edit: En als je nou eens op stond voor iets nuttigs zoals paarden Zou ik het niet erg vinden. Maar school is ook zo vreselijk saai
Laatst bijgewerkt door _Marlijn op 18-01-06 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt