[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luna2006

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:45

Eind mei/ begin juni idd. Ze is wel uit conditie dus sowieso wordt het minder strak allemaal. Maar ben mega blij dat ze in ieder geval iets doet na al dat twijfelen.

Jupi ziet er goed uit linda!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:46

Ik zou niet blij zijn met echte uierontwikkeling zo lang van te voren, maar goed.. ik zie ook niets op je foto, dus het zal wel goed zitten.

Linda, wat een lief bekkie heeft ze, dat oogje! <3

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:49

rhino verschrikkelijk als je het op stal krijgt

toch raar hoe sommige merrie's uier maken, vorig jaar een merrie die eigenlijk geen tietjes had hangen, tegen einde dracht was ze langs achteren net een hengst en kon ze bijna niet deftig meer lopen van de mega uier die ze ineens had :+

mopje eigenlijk geen idee want hier was het probleem mams die in paniek raakte als ik haar veulen op stal zette. Elsa die heeft er nooit problemen mee gehad om even te scheiden van olaf maar die was dan ook terug drachtig.

luna het is ieniemienie

linda *\o/* knappe merrie hoor en inderdaad al bijzonder kleur voor een mini dan, mini hebben vaak zo speciale kleuren dat je een gewone bruine eigenlijk al zelden tegenkomt.

AZ wow die heeft veel flaire

caesar mega buik

Leuk gezicht kiki, drachtige dame staat te wachten op bik

pauk is niet zo erg, door de spanning springt er soms een adertje ofzo, ik denk dat pretty haar merrie dit vorig jaar ook eens heeft gehad en de mijne heeft dit eens gehad zonder dat ze drachtig was, in kliniek zeiden ze dat dit niet echt erg was tot zolang er geen ontsteking bij te pas komt

chimello nog niks dan?
Nicole ook niet, pfff amai zeg

allemaal bedankt voor de gelukswensen :* heb vandaag chocoladetaart gemaakt Y)(^)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:52

Bedankt :D
Sara ook voor het compliment over Jupi, ze stond zich mooi op te blazen toen Bucks aan kwam ;)

Fotsy, ja welke is nu meer bijzonder, de bruine, of mijn grullo bonte :') hahaha
Heb je een fijne verjaardag gehad?

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:54

Younah trekt langzamerhand idd gelukkig iets bij, Kiki :)

Op Younah rijden is sws geen optie, moet nog 3 jaar wachten :D . Ze is pas 2.... Als ze 5 is, wil ik beginnen met longeren en erop te zitten. Tot die tijd ik doe ik wat grondwerk met haar. En neem Mickey Totdat hij van mams afgespeend is maar mee. Tis even niet anders. Hij is ook nog maar net 5 weken, de Pielemosie.

Wellicht lukt het straks als hij wat ouder is wel om samen bij de anderen te blijven. Hem alleen achter laten in een box, doe ik liever niet.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:55

L_isanne schreef:
Het valt me wel op dat je zeer zelden op anderen reageert, dat zou wel leuk zijn. :)

L isanne, absoluut niet persoonlijk naar jou toe, maar ik voel mijzelf ook regelmatig bezwaard om te reageren. Vandaag ook, je komt thuis en er zijn maar liefst 7 pagina's om bij te lezen, dat kost alleen al bijna 15 minuten, dan is het echt niet mogelijk om op iedereen te reageren, dus je pakt de meest actuele of opvallende berichten eruit. Ik weet zeker dat dit voor velen zo is, want het is echt geen doen om zoals Rianne laatst iedereen een berichtje te gaan. Daarvoor had ik ook diep respect +:)+

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:56

Luna, fijn dat je verandering ziet :) Ik denk dat jij het beter ziet dan een ander, logisch. Zij weten niet hoe het eerst was. Nog wel even een tip; ik zie op de foto coniferen op de achtergrond. Weet je dat die giftig zijn voor paarden?

Aah wat een leuk koppie Linda! Super dat het goed gaat.

Hier vandaag heel wat baby visite gehad voor de mooie naamloze dame.. Heb nog nooit één zo lang zonder naam gehad.. Kom er maar niet uit!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:07

En ineens weet ik het... Lola-Mantha DH *\o/* De moeder heet Lamantha, daarachter Harmantha en Samantha. Om haar nu ook Lamantha te noemen.. Maar Lola-Mantha, roepnaam Lola is dan perfect toch?

-O- -O- -O- Vind mijn vriend het niet mooi.....
Laatst bijgewerkt door Vulina op 27-03-16 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:08

Ja helaas zijn ze van de buurman maar ze gaan gekapt worden en der komt iets anders in de plaats wat niet schadelijk is. Luna en marley waren altijd slim genoeg eraf te blijven maar de jonkies helaas niet...

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:11

Vulina schreef:
En ineens weet ik het... Lola-Mantha DH *\o/* De moeder heet Lamantha, daarachter Harmantha en Samantha. Om haar nu ook Lamantha te noemen.. Maar Lola-Mantha, roepnaam Lola is dan perfect toch?

Moooi!!

Luna2006 schreef:
Ja helaas zijn ze van de buurman maar ze gaan gekapt worden en der komt iets anders in de plaats wat niet schadelijk is. Luna en marley waren altijd slim genoeg eraf te blijven maar de jonkies helaas niet...

Fijn dat je buurman dat wil doen! Voor hetzelfde geld laat hij ze lekker staan.

Vulina

Stroomdraadje er bij langs!

Fotsy

perfect vulina _/-\o_

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:12

crines: gefeliciteerd! Wat mooi zwart! <3

kiki1976

Leuke naam Vulina *\o/*

Brr nee moet je niet aan denken idd Luna, zeker niet met die kleintjes.

Cynthia82

Goed gevonden, Vulina! Ik zeg doen :D

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:13

Mooie naam vulina.

Succes alvast aan de wakers onder ons.

Nicole ze maakt het allemaal wel spannend hoor voor je.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:15

Ooh leuke naam vulina!

Ze staan nu op een paddock waar ze er niet aan kunnen. Normaal zijn ze deze zomer al weg en tis maar een heel kleine weide erlangs perfect voor luna eigenlijk :)

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:16

Linda, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Was ze gepland of kwam ze onverwacht op je pad?
En mooie naam Vulina, goed bedacht :)

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:21

Ik zeg JA Vulina! Het is in dezelfde lijn, maar toch anders. Perfect!

Nogmaals gefeliciteerd Linda! Ze is echt heel knap!

Ik zag nog mooie foto's van Micky's mama :D hoe gaat het met Micky? Doen zijn beentjes het goed?

Hebben de andere veulens nog geen namen?

Ik kan ook echt niet op alles reageren hoor. Ik lees wel altijd alles bij, maar reageer op de dingen die tegen de laatste pagina zijn blijven hangen. En laat ik op het moment nu net het brein van een goudvis hebbe. :')

BonnyDione

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:23

Kiki ze heb beste uiers ..
Dione had pas 2 dagen voor dat ze beviel een verschil gemaakt met haar uier maar kon niet zeggen dat ze echt goed dik waren .. nou dat Dutch er naast staat vind ik haar uier eigenlijk nog steeds niet groot hij is wel stuk dikker .. maar maak wel een foto morgen

linda leuke pony

suffie idd wat jij zegt ..
als ik op iedereen wil reageren moet ik alles gaan op schrijven op een klat blok als ik paar dagen niet ben op geweest laast ook 16 pagina's veder heb echt mega veel respect voor de mensen die het wel proficiat _/-\o_
denk alleen niet dat lissane het verkeerd bedoelde meschien kwam het bij haar onverschillig over ..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:24

Mooie naam Vulina!! Al het goede komt van ver hè!

Succes Nicole met waken.

Wat is de status bij KBK?

Fijn Linda dat het zo goed gaat met die 2! Maakt het toch weer leuker hè!
Laatst bijgewerkt door Caesar op 27-03-16 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:26

Fotsy gefeliciteerd!!! Leuke verjaardag gehad?

Linda, wat leuk dat je nieuwe aanwinst nu gebracht is! Ze is een knappe dame! Fijn dat t goed gaat samen met je andere merrie :).

Crines gefeliciteerd met je mooie veulen *\o/* !!!

Vulina, leuke naam!

Nicole nog geen veulen? :roll:

Parnasse is vandaag 295 dagen, maar heeft echt nog theezakjes :P, maar dat is ook helemaal niet erg, duurt ook nog 25 dagen tot 320 dagen :).

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:31

Vulina, mannen...mijne was het ook niet eens over alle namen die ik verzon...inmiddels wel een echte naam voor de kleine meid?

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:37

Al_Zawraa, wat een knapperd is het toch!!

Brrrr toch echt eng hé met die rhino, djeezes, ik mag er niet aan denken! Sterkte aan diegene wiens paarden dichtbij staan, ik duim voor jullie dat het weg blijft!!

Luna, de uier moet nog even gaan ;) maar 't is een begin!!

Kiki, dat ziet er goed uit hé :) mooie uier al!

Mooie aanwinst, Linda! Proficiat!!

Haha :') Vulina, ik zou mijn mening doorduwen en de naam kiezen die ik wil :D

Ik weet nog geen naam, wij hebben de Q dit jaar in het BWP :) allé ik heb al enkele ideetjes maar ik denk dat ik het pas zeker ga weten als het veulentje er is ;)
Daarnet paardje binnen gehaald (staat overdag nog op de weide), niets te zien, geen losse banden, geen (meer) gezwollen uier,... niets -O- vervelend :P Ben zo benieuwd!
Ik mag er niet aan denken dat ze "weken" over tijd zou gaan... |(

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:39

AZ, wat een plaatje is hij hoor!
Ben ook erg benieuwd naar wat voor AV-veulen hier volgend jaar rondhuppelt -als alles goed gaat natuurlijk-

Linda, wat een leuke nieuwe aanwinst, snap dat je helemaal in de wolken bent! :):)

Vulina, ik vind het een leuke versie hoor. Inderdaad leuk om in KWPN stijl dat -mantha er in te houden.

Zoals gisteren beloofd had ik ook nog wat buikfoto's van Roosje:
Afbeelding
Afbeelding
Hier 318 dagen. Morgen zit ook zij dus op de veilige 320 *\o/*

Afbeelding
Ook nog een plaatje met haar oefenkindje, speciaal voor Linda ook :P