Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:Proficiat Lizze! Jij bent fijn aan het genieten!
Goed Jeniej dat de glucose goed was,nu hopelijk de rest ook. Je hebt goed gehandeld hoor,van dat rechtzetten kon jij ook niet weten.
Wat zei hij verder van het veulen? Ik duim dat alles goedkomt maar je bent er bij nu en dat zal wel goedkomen!
jeniej schreef:pretty schreef:Proficiat Lizze! Jij bent fijn aan het genieten!
Goed Jeniej dat de glucose goed was,nu hopelijk de rest ook. Je hebt goed gehandeld hoor,van dat rechtzetten kon jij ook niet weten.
Wat zei hij verder van het veulen? Ik duim dat alles goedkomt maar je bent er bij nu en dat zal wel goedkomen!
De dierenarts vind het veulen er verder wel goed uitzien. Wel nog klein (en dat terwijl ze al zo lang heeft over gedragen) ik heb het nu even buiten staan en ze drinkt nog steeds goed als ze wil liggen leg ik haar weer neer en als ze wil staan help ik haar weer overeind.. 't is wel een zware klus want het veulen weegt al aardig wat. Maar me vriend helpt met het neerleggen.
tanjaatjuhh schreef:Hier wel een baby vannacht! tussen 12 en 3 snachts , toen we om 3 uur gingen kijken liep ze al vrolijk rond en passie was de nageboorte ook al kwijt. Moeder en dochter maken het goed.
[ Afbeelding ]
Paola heet ze