Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheytjuh schreef:@ Murosch : wat een prachtige buik krijgt ze![]()
@ Inowa : zulke staarten hou je ook niet schoon met dit weer toch ?![]()
Post ik gisteren mooie foto's, vanochtend tref ik onze Olga (de zwarte) aan met zware koliekDierenarts komt vanmiddag weer terug, duimen draaien en ik hoop dat ze snel opknapt....
miicchhellee schreef:De laatste 2 dagen een rollercoaster aan emoties meegemaakt..
Gisteren sluiten we onze laatste m1 wedstrijd af met 196 punten en een 2e plek en zijn daardoor m2 startgerechtig en vandaag staat ze ziek op stal. DA erbij gehad, lichte verhoging en medicijnen bij de hand voor als het echte koorts wordt...
Ik hoop dat alles goed komt
Vesceron schreef:Nou inderdaad![]()
Ben er toch ook wel huiverig voor hoor, zit constant in m'n achterhoofd of alles wel goed gaat.
Gelukkig nog "maar" 99 dagen zorgen maken
pretty schreef:Vesceron schreef:Nou inderdaad![]()
Ben er toch ook wel huiverig voor hoor, zit constant in m'n achterhoofd of alles wel goed gaat.
Gelukkig nog "maar" 99 dagen zorgen maken
Als het er uit is maak je je meestal ook nog wel zorgen,zoals ze al eens zeggen bij mensen,kleine kindjes,kleine zorgen,grote kindjes,...
miicchhellee schreef:De laatste 2 dagen een rollercoaster aan emoties meegemaakt..
Gisteren sluiten we onze laatste m1 wedstrijd af met 196 punten en een 2e plek en zijn daardoor m2 startgerechtig en vandaag staat ze ziek op stal. DA erbij gehad, lichte verhoging en medicijnen bij de hand voor als het echte koorts wordt...
Ik hoop dat alles goed komt