Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoevie schreef:vraagje aan de meer ervaren fokkers: laten jullie je merries dekken in de veulen hengstigheid na de geboorte?
en ik ben even in de war,de ene zegt tegen me dat de veulenhengstigheid na 7 dagen optreedt,de ander na 10 dagen,wie kan me een zeker antwoord geven
horsii schreef:Peeps eet voorderest wel alles(appels/wortels/biks/stro)
Echt alleen der kuil niet.
En ze is 8 dus aan de tanden ligt het niet?
Vanmiddag maar kijken of ze het opgegeten heeft(heb eghalveerd, nu evenveel als de kleine welshjes). Nu 2 keer laten liggen hopleijk vandaag op anders al 3x geen kuil gegeten.
Snoevie schreef:vraagje aan de meer ervaren fokkers: laten jullie je merries dekken in de veulen hengstigheid na de geboorte?
en ik ben even in de war,de ene zegt tegen me dat de veulenhengstigheid na 7 dagen optreedt,de ander na 10 dagen,wie kan me een zeker antwoord geven
annastasia schreef:Zijn jullie merries ook krengen naar andere paarden toe?
Mijn pony is bijvoorbeeld echt een pitt-bull geworden.
En dat terwijl ze normaal altijd met iedereen op kan schieten.
YSR1971 schreef:Kiki vind ik in gedrag niet echt anders, je mag alleen echt niet aan haar buik zitten (vorige dracht ook niet), maar normaal vindt ze dit ook niet echt geweldig.
Aafke is erg anders. Zij is normaal met rijden nogal pittig en snel en is nu rustig en braaf. Ook is ze in de bak normaal altijd vrij onvriendelijk als er andere pony's te dichtbij haar kont komen, oren plat in de nek, maar dat valt nu reuze mee.