Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:Kappie: Ben ik dan de enige die vind dat je juist enorm veel geluk hebt gehad de afgelopen dagen? Een paard met buikvliesontsteking is bijna altijd afgeschreven en juwel komt er weer bovenop, o marissa vliegt door alle draden heen en heeft alleen wat wondjes. Jij bent een geluksvogel!
(het kan nooit kwaad om de dingen positief te bekijken toch!)
kappiegirl schreef:ik heb mijn paarden nog dus mijn positiviteit word weer even op zijn plaats gezet Dank je wel Nicole voor je bemoedigende woordenik zie het weer helemaal zitten en ga er weer helemaal tegen aan
kappiegirl schreef:[ O'marisa zit dan om 34dagen na inseminatie dus moet een vruchtje te zien zijn als ze drachtig is. Anders word ze drachtig gespoten en kan ik een rietje ophalen in Lheedijk en word ze geinsemineerd en meteen gespoelt.
Neonlight schreef:kappiegirl schreef:[ O'marisa zit dan om 34dagen na inseminatie dus moet een vruchtje te zien zijn als ze drachtig is. Anders word ze drachtig gespoten en kan ik een rietje ophalen in Lheedijk en word ze geinsemineerd en meteen gespoelt.
Ik neem aan dat je eerst een rietje op gaat halen en haar dan door de DA drachtig laat spuiten.
MelodyT schreef:Net even gekeken hoeveel dagen Melody zit.
Ze zit vandaag aan 101 dagen!Volgende week gaan we weer scannen om te kijken of het er nog zit maar ik verwacht van wel gezien haar buik.
Beetje stomme vraag maar hoeveel dagen draagt en paard,ik weet dat het 11maanden is maar hoeveel dagen precies,geen idee eigenlijk.
Onze andere merrie is ook nog steeds drachtig van Rhodium is toch een klein wondertje met haar slechtte baarmoeder.
De andere merrie op stal word gedekt met Zhivago maar wil nog niet behouden.