Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:Nicole, met concorde in de lijn een wat opwaart gebouwde hengst graag
Elisa2 schreef:Flinke buik al Draakje en Freya die van jouw is ookal aardig rond zeg!
quintusgl schreef:@freya. He, zie nu pas dat je merrie door wirbelstein gedekt is. Leuke hengst. Ben een aantal keren bij herman wezen kijken naar hengsten en de hengstenshows. Hij heeft een aantal leuke lopen! Heb zelf net een 3 jarige gekocht van Weltman.
Freya schreef:quintusgl schreef:@freya. He, zie nu pas dat je merrie door wirbelstein gedekt is. Leuke hengst. Ben een aantal keren bij herman wezen kijken naar hengsten en de hengstenshows. Hij heeft een aantal leuke lopen! Heb zelf net een 3 jarige gekocht van Weltman.
Vind hem zo gaaf, ook zijn paps en Midas Hanja, daar zou ik eerst een veulen van willen hebben, maar is geen goede combi met mijn merrie net als Ammersee dat niet is.
Heb nog steeds contact met zo, hou ze op de hoogte van de dracht van me merrie ...
Nicole288 schreef:anneniek: Leuk dat je mee komt kletsen. april uitgerekend, dan is ze al een maand of 5 ver. Weet je de datum in april? (voor de lijst op pagina 1)
annemiek186 schreef:mooi diertje
is ze misschien verwante van Royal Bravour ??
Twinklebel schreef:annemiek186 schreef:mooi diertje
is ze misschien verwante van Royal Bravour ??
?Volgens mij niet, weet niet wat daar achter zit?
Vienna is een Casco x Gagson Wimborn x Vasco x Istanbul