Suffie: Al weer twee gedekt! Jij kunt dus ook al mee doorstromen naar 2009 topic 
Never-no: 12 mei uitgerkend? En van welke hengst is ze drachtig?
Cindy: ravita ging uit haar dak dus
Gefeliciteerd met de 300 dagen!
Muzefee: 17 mei bevallen, dan zou het op zijn vroegst rond 27 april zijn. Kun je het niet navragen bij de hengstenhouder?
Mabon: Arme Brigit!
Oh gelukkig ging het vandaag al iets beter!
Whitney: Mijn Flash heeft dat ook een keer gehad een bloedneus. Verder nooit iets meer aan gemerkt, mss een adertje gesprongen?
Riannuh: En is het idd geboren vannacht?
Jenny: Volgens mij een merrie
Het is een knap meisje hoor
Gefeliciteerd!
Thirsa: Lees nu dat ze nog geen melk had, gaat dat inmiddels goed?
Adhira: Die 5 meter zal toch geen kwaad kunnen? In de stal loopt ze ook heen en weer wrs.
SunnyR: Het kan helpen als er eens iemand achter loopt, of als je met zijn tweeën bent iemand met de moeder vast weglopen zodat het veulen wil volgen (of kan hem dat al niet veel meer schelen?
)
Diablo: Wachten kan lang duren he..
Muzefee: gefeli met de mijlpaal (jij krijgt er ook heel wat op een rij zo
)
TabeR: Om de twee uur is vrij ruim hoor, dan moet je wel mazzel hebben om er iets van te zien.
Palona was er gisteravond even niet zo gelukkig mee, ze hapte zelfs een keer naar me, wilde liefst niet aangeraakt worden. Ze stond me ook zo aan de draad na te kijken, begon te twijfelen of ik de BA aan moest doen, maar nu is het (zoals verwacht) weer gewoon normaal. Ik heb foto's gemaakt, zo eens kijken of er wat bij zit.
Komende dagen 17 graden, s nachts 8 en weinig kans op neerslag: veulentjesweer