Melanie, Lisa spant wel de kroon hoor!! Ben benieuwd of ze dit jaar weer zo rond wordt!!
JENNY GEFELICTEERD MET JE MIJLPAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rian1984 schreef:Jee wat een buiken komen er voorbij hier!!!
Melanie, Lisa spant wel de kroon hoor!! Ben benieuwd of ze dit jaar weer zo rond wordt!!
JENNY GEFELICTEERD MET JE MIJLPAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vanini schreef:Hallo allemaal,
Hierbij meld ik me ook aan bij de dikke buiken![]()
Ik heb afgelopen weekend dit topic pas ontdekt en na heel wat paginas te hebben bekeken van jullie merries, ga ik die van mij ook maar eens showen.
Ze is nu 243 dagen en uitgeteld op 5 maart. Ze is gescant op een ei,maar ik heb nu af en toe beetje angst dat er misschien toch een tweeling in zit. Ze heeft nl al eerder tweelingen gehad die het niet hebben gered en 1 levend veulen was er ook een van een tweeling. Ze is naar mijn mening al erg dik.
Maar als ik van sommigen van jullie fotos zie, ben ik toch een klein beetje gerustgesteld nu ik zag zij ook al een flinke buik hebben.
Op de fotos 1 en 2 was ze 5 maanden
Op de volgende fotos was ze 6 maanden en twee weken
En deze fotos zijn van afgelopen zaterdag op bijna 8 maanden(240 dagen)
Ik moet zeggen dat ze op deze foto weer ietsje minder dik lijkt. Ze staat nu ook een maand binnen en misschien had ze toch een beetje een grasbuikOf de foto is verkeerde momentopname
Hier zie dr buikje toch wel weer goed
En dan nog een lief hoofdje
Ik ben benieuwd wat jullie van haar buik vinden?
groetjes Danielle
Noetanchamon schreef:melanie20 schreef:Ik heb ook nog een tonnetje...![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet te geloven zeg!!