*houdt het nog even stil* 
amandake: mooie foto's allemaal, ik ben elke keer weer jaloers op jouw bende 
ydwine dus ook aan de laatste loodjes, uier begint vorm te krijgen, nestdrang... jaja stilletjesaan!
Golden Maij nog niet echt uier! hihi wat een minitepeltjes 
tinkerdame iris en de haffies nog niet echt uier, bibi daarentegen wel al dikke melkklieren
toch gelukt een pic te maken 
gezondheidsupdate: voel me al wat beter, eetlust is nog steeds helemaal weg, stem ook, koorts gelukkig nu ook
maar ben dus nog erg slapjes waardoor ik de weg richting stallen niet kan maken
misschien straks na nog een dutje
geitjesupdate: oogje is beter dankzij mijn aanwijzingen
beesies zijn gezond en vrolijk, foto's die m'n vriend genomen heeft zijn lekker wazig
maar er zijn er een paar goede bij, die probeer ik straks te plaatsen!
en heel misschien strompel ik tot daar om er zelf een paar te maken, straks
verder kondigt een nieuwe geboorte zich aan. Geitje Bubelgat heeft een uier die over de grond sleept, ze kan zich zelf niet meer echt zetten om te plassen 
ze is van de 10de uitgerekend.
normaal zijn ze er bij dit weer helemaal gek op om op de grote wei te gaan grazen en rennen, maar zij blijft heel dicht in de buurt van de stal en is de hele tijd beetje aan het mekkeren (heb ik van horen zeggen
)
en dan last but not least in this topic
ik kan het dan misschien niet mondeling uitschreeuwen, maar ik zet het even ik drukletters:
AAAAHHH IK HEB VEULENZENUWEN!!!
niet normaal meer
denk dat het nog versterkt wordt door het feit dat ik zelf niet kan gaan kijken, maar dit echt niet normaal meer: erger dan een eerste schooldag, erger dan trouwen of zelf bevallen volgens mijn bescheiden mening (ik die geen van beide laatste al gedaan heb
)
ik had gezwóren om niet te gaan stressen vooraleer Angel op z'n minst de 320 dagen voorbij was...
strooit madame roet in mn planning
Dus: Angel-update
* uier is nu aan beide kanten aan het vullen terwijl het vooral eerst de rechterhelft was)
* uier is een héél stuk vergroot vergeleken met gisteren
* buik is veranderd kwa vorm, is naar beneden en in de breedte gezakt
* angel is futloos, wil niet meer naar buiten, ook met dit zonnig weer niet, sloft maar wat
ik had eerlijk gezegd gerekend dat ze overtijd zou gaan wegens de tijd van het jaar, dus ipv uitgerekend op 11 maart (335 dagen) had ik zoiets rond 26 maart (349 dagen) geschat, maar als ik het nu zo hoor, dan gok ik op nog zo'n 14 à 20 dagen maximaal!!! 
*hier moet een shakende smiley staan*
is natuurlijk maar van horen zeggen he
en ik ken angels patroon om zich voor te bereiden niet