Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheytjuh schreef:Welkom Eclaire , ben benieuwd naar de combinatie.
Hier na 6 Edmundo's die allen niet erg makkelijk waren besloten om hem dus niet meer te gebruiken op onze merries. Grappig is het hoe verschillend dan de ervaringen zijn, ik heb hem gebruikt op verschillende merrielijnen maar ik ben dus na 6 fokproducten van mening dat hij niet perse het Gelderse karakter vererft wat ik graag zie, tenminste niet bij mijn merrielijnen.
Leuk Kiko dat je aan een gelderse hengst denkt, denk dat er zeker fijne hengsten zijn die karakter kunnen verbeteren/verankeren binnen de huidige stapel
AM_Horses schreef:Cynthia. Wauw wat een verschil. Ze ziet er nu echt fantastisch uit zeg! Oooh wat leuk. Dus stiekem toch dekplannen
Kabayo schreef:Cynthia echt een groot verschil. Ze ziet er ook veel gezonder uit. Wat fijn dat je het zo hebt weten op te lossen met ander voer![]()
Heb je nog niet de bokt brigade over je heen gehad hoe sneu het wel niet is om elk jaar te dekken? Ik krijg wel vaker een sneer in die trend. Zilver krijgt nu de 4e op rij. Ik ben hierna van plan nog 2 veulens te fokken en daarna eerst lekker rijden.
kiko schreef:Dankje, ja ben ook heel benieuwd. Vind het gros van de KWPN-ers steeds moeilijker worden voor de "gewone" ruiter dus hoop met wat gelderse invloeden dit wat te kunnen temperen.