Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:Wij moeten ook nog opzoek naar een goede camera.
Moeten alleen nog even met stalbaas in gesprek over internet/Wi-Fi.
Fotsy schreef:Ik ga me hier afmelden dames. Zal nog wel in de leesstand blijven. Drachtige merrie is verkocht naar Oostenrijk. Dus geen veulens volgend jaar, amai dat gaat afkicken worden.![]()
Veel succes allemaal en ik duim voor mooie gezonde merries en veulens.
Vulina schreef:Jammer Fotsy! 1 van de harde kern..
Mooi camera beeld! Wij hebben 9 camera's van foscam, de eerste met een vaste internet kabel van 100 meter. Heeft toch het beste en veiligste beeld, doet het altijd.
CP, mooie merrie! Gelukkig dan sowieso nog 2 veulens?
Meya_ schreef:Renske_W schreef:Wij moeten ook nog opzoek naar een goede camera.
Moeten alleen nog even met stalbaas in gesprek over internet/Wi-Fi.
Die floview is op 4G.. wij hebben nl achter geen Wi-Fi of kabel. En voordat je daar een kabel hebt liggen..Miss ook nog idee voor jou?
Noisy schreef:Fotsy schreef:Ik ga me hier afmelden dames. Zal nog wel in de leesstand blijven. Drachtige merrie is verkocht naar Oostenrijk. Dus geen veulens volgend jaar, amai dat gaat afkicken worden.![]()
Veel succes allemaal en ik duim voor mooie gezonde merries en veulens.
Ah, wat jammer zegmaar dus eindelijk toch wat verkocht...Of blijft de kleine man nu?
petraaken schreef:Meya_ schreef:
Die floview is op 4G.. wij hebben nl achter geen Wi-Fi of kabel. En voordat je daar een kabel hebt liggen..Miss ook nog idee voor jou?
Of de camera proberen te combineren met powerline adapters. Dan werk je via het gewone EZVIZ_ZBKDVV. Je hebt er ook met WiFi. Als je maar 1 meterkast hebt moet dit lukken.