Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OnzeToppers schreef:Hier kun je overigens zien dat die 'magere puntkont' echt wel meevalt en dat het echt de banden zijn:
[ [url=m/vv2F5A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wist niet of ik deze al gepost had, maar haar buik begint dus te zakken:
[ [url=m/FsmiJB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LkL49Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto's zijn vandaag genomen (317 dagen).
Voor de mensen die twijfelen over de banden; ik heb een filmpje op mijn facebook staan, maar weet niet of en hoe ik deze hier kan uploaden?
jeniej schreef:de dierenarts had terug gebeld en die was nog net niet kwaad dat ik vanacht niet op was gestaanmaar dat is dan mijn onwetendheid. Nu ben ik al vanaf half 6 elk uur haar aan het helpen met opstaan en ze drinkt goed. En heeft bloed controleren nog zin? Ze heeft namelijk al een veulen spuiten gehad daar zitten toch ook anti stoffen in?
En hoelang moet een veulen drinken als ze drinkt? En hoelang blijft het dan d'r eerste dagen staan?
Vind het tot nu toe nog niet echt genieten met me veulen vind het nog maar eng allemaal...
jeniej schreef:Heb de dierenarts nog een keer gebeld en hij zei dat als het veulen genoeg gedronken had hij niet bang was dat ze te weinig anti stoffen zou hebben. Want een veulen neemt zolang antistoffen op als dat nodig is. Normaal sluit dat na 12 uur maar als het dan nog niet genoeg heeft gehad blijft het volgens hem langer open staan.
Maar toch naar even gevraagd of ze langs wouden komen en nu is die hier tegen het eind van de ochtend.