pretty gecondoleerd met je veulen,is de merrie er nu beter aan?
mooie foto,s weer van de veulens.
pepper maakt me zenuwachtig hoor.....uier word weer meer en banden worden elke dag slapper. ze ligt veel en heeft nog maar weinig energie.
pretty
Geplaatst: 10-05-11 15:01
de laatste loodjes wegen het zwaarst Inowa..
guenivere hééél spannend,succes!!!
Nina doet het erg goed,je ziet er helemaal niks aan,en dat na zo een zware bevalling. Wel raar hoor,Clio,de hoogdrachtige merrie die het alarm liet afgaan zaterdag net op het moment dat Nina problemen had,neemt ze in bescherming nu. Ze zijn onafscheidelijk,en Clio jaagde de anderen zelfs van Nina weg de eerste dag. Ik ben benieuwd wat het wordt,als Clio bevalllen is. Kvind het wel jammer voor Nina,dat ze dan op het veulen moet kijken..
Eilinora
Geplaatst: 10-05-11 15:02
pepper moet nog 12 dagen dus ik ben echt mega alert op het moment...de vorige 2 veulens kwamen ook eerder
ze hebben nu bij kraamstal een topic waar je je moederloze veulens en veulenloze moeders kunt aanmelden voor een match
pretty
Geplaatst: 10-05-11 15:10
ja,maar zoals eerder gezegd ga ik dat niet doen,ik wil ze liever rustig laten herstellen,want het is niet te onderschatten wat ze meegemaakt heeft,en zo een veulen vraagt toch weer heel wat extra,lichamelijk en mentaal. Volgend jaar met hernieuwde moed nog eens laten dekken,denk ik.
Mag Nina wel bij Clio in de wei staan als het veulen er is?? Misschien gaat ze dan nog een beetje moederen en kan ze haar moedergevoelens ook wat kwijt....
pretty
Geplaatst: 10-05-11 15:33
jahoor Nina blijft gewoon bij Clio,voorlopig toch,Clio moet dit jaar nog naar de hengst en gaat dus een tijdje weg met haar veulen straks. Daarna staat ze gewoon bij de jaarlingetjes,dus ze heeft zeker gezelschap,maar haar vriendinnetje is wel overduidelijk Clio..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-05-11 15:48
Begrijpelijke keuze Pretty, als ze nu een makkelijke bevalling had gehad was het wat anders geweest.
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Ik ben zo hyper! Nu even thuis, douchen, eten, laatste spullen pakken. Stalhoudster kijkt om half 5, stalgenootje van vijf tot zeven een paar keer en dan ben ik zeker terug (is tussen half 5 en half 7 erg druk op de weg. Als ik dan die kant opga, rij ik iedereen kapot denk ik door de stress )