Vandaag weer lekker een stuk met de poowns gewandeld. Heerlijk!! Izz lijkt op het moment te veranderen in haar gedrag. Ze wordt ineens zo rustig (kan normaal wel aardig stuiteren en doordauwen) Ook foto's gemaakt... Moet ze nog ff uploaden...
Wat ziet Kitzbi er super uit!!!Mel dr buik is ongeveer net zo!
Mel had vandaag energie voor 2...we hadden snertrit op stal en zijn 2u de bossen in geweest!.Ze was zo heet!!!Mel stond bekend tijdens dr dracht als kalme hele makkelijke pony,had vandaag mn handen afentoe vol aan haar!
Ik heb vandaag met mijn carrouselgroep onze allereerste uitvoering gehad. Ik geef pas sinds oktober de carrouselles en ben met bijna alleen maar onervaren ruiters (qua carrouselervaring dan) begonnen. Vandaag was de nieuwjaarsreceptie op de manege waar ik werk en er was een week of 3 terug gevraagd of wij een demo wilden doen. Wel erg leuk maar weinig ervaring en weinig voorbereidingstijd. Maar de uitvoering was waanzinnig goed gegaan. En vriendlief heeft voor geweldige muziek gezorgd en ze zagen er waanzinnig uit. De kantine zat proppievol en de reacties waren erg leuk. Ben erg verrot maar supertrots en heb een toffe middag gehad. De drachtige muts heeft daardoor een vrije dag in haar paddockje doorgebracht, maar als ik haar zo zag in het zonnetje met een bak hooi, dan heeft die ook een goeie dag gehad.
Balou_lover
Geplaatst: 08-01-12 23:50
Haha coowl Diane, ik las al op je hyves dat het leuk was geweest!! Ach ja en Rosa heerlijk in het zonnetje met een bak hooi, wat kan een drachtige merrie zich nogmeer wensen op haar vrije dag
De beloofde foto's. Izzie is 216 dagen drachtig en Donna 207
Izzie (vond het wel een grappige foto met haar manen in de wind) En dr lekkere bekkie (vind ik zelf) Donna ook met haar manen in de wind En ook haar lekkere bekkie (bennie gek op mijn poowns )
Sorry voor mijn spam... Vind ze echt serieus dikker worden
Haha heb Rosa ook niet horen klagen! Jouw meiden zien er ook super uit hoor Desiree en spam maar een eind weg Ik herinner me Donna nog van het DBT 2010, dus ik vind haar echt slank nu. Maar lekker buikies hebben ze al. Leuke foto's hoor. Hoest in je huisje?
Pfff dat gaat hier weer hard seg, in het weekend weinig tijd om te internetten en dan ben je ineens 4 pag achter!
Dadabo: gefeliciteerd met de dracht! Dwyne: gefeliciteerd met je laatste B-punt!
Komen weer een hoop leuke foto's voorbij van lekkere buiken! Kijk uit naar de eerste veulenfoto's in dit topic! Hier moet Hera nog 90 dagen tot de 340 dagen en nog 70 dagen tot het veilig kan komen!
Kyara27
Geplaatst: 09-01-12 11:46
Wat een leukerdjes zijn Izzie en Donna! @Diane_basje: Spannend zeg die carrousel-uitvoering! Wel gaaf dat er veel leuke reacties zijn gekomen, daar kreeg je vast een opkikker van.
Hier een paar foto's van Sandy, de kwaliteit is wel erg slecht want ik had ze met m'n gare mobiel geschoten. Sandy zit nu op 287 dagen, spannend! Nog maar 55 te gaan.
Hier zie je al haar buik flink uitsteken.
Haar rug begint een beetje door te zakken van het flinke gewicht.
Na een grondwerk training is het tijd om even lekker samen te relaxen.
essiesilly
Geplaatst: 09-01-12 12:32
wat een leuke pony s heb je balou lover!! die is al flink dik kyara!
ik ben net bezig met mijn merrie die dit jaar 3 word, nu bezig met het voorwerk en dan als de winter komt rust. dan maart ergens als de winter klaar is weer oppakken voor de keuring. misschien kennen jullie haar nog wel, enjoy is in 2009 geboren ben foto s aan het uploaden dus die komen er aan
essiesilly
Geplaatst: 09-01-12 12:33
krijg nou wat kyara sta jij bij anja de jong op stal?
He wonen jullie allemaal hier in de buurt? Haha cool. Wij hebben op de manege een aantal paarden van anja de jong (die uit stolwijk?) En ik heb 2 jaar in berkenwoude op stal gestaan, wat nu de Berkeley Stables heet. Sta jij daar essiesilly?
essiesilly
Geplaatst: 09-01-12 12:47
hhaha wat lache! mijn paarden staan bij mij aan huis, als je bij anja verder rijd kan je een weg naar rechts op, die heet de achterbroek en aan die weg woon ik
Kyara: mooie foto's, ze heeft een mooie babybuik! Essiesilly: mooie merrie! Ben benieuwd naar haar onder het zadel! En hoe ze het op de keuring gaat doen!
essiesilly
Geplaatst: 09-01-12 14:11
Dank je wel hera! ben ook echt helemaal gek van dat paard ben ook erg benieuwd eerst nog dekken, ze is nu heel hengstig dus als ze precies op tijd blijft lopen word ze rond 2 april gedekt
en merrie,s nu al hengstig,alles is van slag met deze zachte winter. vanmorgen was het zooo lekker dat ik mijn 2 jarige even half gewassen heb (echt de modderklonten aan het haar vast en dat trok nogal aan haar huid dus dat is er nu allemaal vanaf gewassen.)
Essie wat een mooie merrie zeg.. Ben benieuwd als die onder het zadel komt..
Hier ben ik vannochtend boos geweest op fabbie.. Had haar vriendin met veulen al op de weide gezet en zij moest en zou daar natuurlijk ook even op door drammen om er ook snel heen te kunnen.. dus ben bezig met halster om te doen en trekt ze inees komt met een musketon langs de bovendeur en pats kapot halster.. Ik dus boos dat ze zo lomp deed.. Ander halster neem ik der mee.. Wil ik de eerste wei over lopen en komt men shetlander hengst ineens vervelen dus mevrouw springt volop in de spaciekuip met water.. Trekt der eigen los.. gallopeert aan en jumpt over de draad naar der vriendin toe. Ik dus boos