Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Vandaag hinnikte ze elke keer als ze me hoorde of zag alsof ze weet dat ik haar dit aangedaan heb. Voel me toch wel schuldig
, ze was zo gelukkig met Zephyros maar hij werd toch wel erg groot.
. 

wat erg heel veel sterkte!!!

hoe is het nu met vief???
!!!
gelukkig niet kreupel en dus gewoon maar de buitenrit gemaakt, toen ze voorop liep was ze de rust zelf, pfff merries
Heb er hier ook zo een staan.... Vief heeft altijd wel ergens wondjes. Ik maak me er ook maar niet meer druk om.
Ze mist hem echt ja....
Hopelijk gaat de diaree snel over!
voorlopig doe ik het elke dag erop, ze loopt gelukkig niet kreupel maar de hak is flink dik. 
)
, Brigit reageerde met een luide hinnik. Ook Bonnie en Maaike hinnikte toen luid terug, mijn vader ging snel richting Bonnie om haar tegen te houden voor ze daadwerkelijk over het hek zou komen.
zonder de laadklep aan te raken stond ze ineens naast me.
. Ik heb toen even Maaike met het halstertouw dat ik nog vast had over de kont heen geaait.
Maaike was heel verbaasd die wist dat ik te ver weg stond om haar aan te kunnen raken, maar wist niet dat ik nog een touw in mijn handen had.
stond te kauwen op een plukje voordroog.
waarom ligt dit topic nu helemaal stil meiden@!! Het oude trouwe groepje!! Waar zijn jullie?