Neon: en ik had je nog zo mijn merriekaartje gegeven...
Faniek
Geplaatst: 24-06-22 08:33
Bedankt voor de felicitaties. Ben nog steeds flabbergasted, bij Misty zou ik het niet zomaar missen.. nou zo zie je maar weer dat zelfs de meest ervaren merrie die je zo goed kent, op eens anders kan doen. Nu belle maar vijf dubbel in de gaten houden, ze mag bijna op het lijstje. De kleine meid had gisteravond laat nog wel wat rust vinden problemen en Misty ook onrust, maar uiteindelijk na een lange tijd bij ze gezeten hebben kon de kleine een tijd slapen en bleef Misty rustig.
@Balko Jaaaaaaaaaa ik mag zondag toch escapen, dat heeft ze me dan wel weer gegund @Yvk Gefeliciteerd met de verkoop. Ik snap dat het dubbel voelt, maar als ze op een fijne plek hebben gevonden is dat ook weer fijn. @superpony Ahhh wat is die leuk!!!
@Neonlight Gefeliciteerd!!! Ik had je zo een merrie gegund we kunnen ze niet even om monteren die van ons he ? Ben benieuwd naar de droogfoto's!
Gefeliciteerd met jullie veulens! Balko waar blijft die van jou nou wil toch weten wat er uit een sarowski komt. Heb je bij je andere Sarowski als kenmerken gevonden?
Jaydee_WP
Geplaatst: 24-06-22 09:01
Apart kleurtje en ogen Faniek! Misschien heb je het al een keer verteld, maar heb ik dat gemist, maar welke kleur heeft het veulen? Wat voor kleur is de vader?
Caily
Geplaatst: 24-06-22 09:12
Gefeliciteerd!!
Ik denk dat het veulen silver smokey black is. Mijn hengst is begin deze maand pappa geworden van een veulen met dezelfde kleur (en ogen). Op dezelfde stal is hij ook groot-opa geworden van een silver dapple veulen, die is duidelijk donkerder qua tint en andere ogen.
Wpaard
Geplaatst: 24-06-22 09:24
Gefeliciteerd met de veulentjes
Ik zit een beetje in dubio wat betreft mijn veulen.. ze verhaart niet en heeft echt een berenvacht. Had gisteren met de hitte gewoon medelijden met haar.. Zal ik afwachten of ( gedeeltelijk) scheren? Vind dit best een lastige keuze.. ze staan 24/7 buiten
Hier staan ze ook met bere vacht in de volle zon. Niks aan de hand. Dus nee, ik zou zeker niet scheren. Als ze eens wat rustiger zijn dan anders is dat ook niet erg, dat ben je zelf ook met warm weer. Als ze er echt last vab krijgen vind ik het een ander verhaal.. maar dat denken wij eerder dan dat het echt zo is.
fokfanaat
Geplaatst: 24-06-22 09:34
Neonlight schreef:
Ja FF, ik doe gezellig met je mee. Wat is dat toch met ons?
Onvoorstelbaar waardeloos is het, en die 2 van dit jaar zijn bij mij beide echt heel goed, aan de ene kant natuurlijk super, maar maakt het ook des te zuur.
Faniek, wat een gaaf kleurtje, wat voor kleur is dat nu?
Sarona is weer dramaqueen, wil weer niet laten drinken want uier doet auw. Veulen van vorig jaar was slimmer, dook er in 1 keer goed onder en hing aan de speen voordat Sarona het door had. Dus maar weer met de fles aan de gang. Heeft in ieder geval al flink wat binnen gehad.