Michelle5418 schreef:Gefeliciteerd kendra!
Even ego tussendoor, maar was net bij mijn veulen. En ik hoorde een raar geluid, alsof ze de hik had, zoiets geachtig. Wie weet of dit wat is en wat ik ermee moet?
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Las iets over calcium tekort evt en dat dat ook slecht kan aflopen dan![]()
Bel ook wel even de dierenarts.
Hier was het deze middag ook zo. Zeker zo'n 30 min ofzo was wel grappig maar ook o zo raar.
Cute .. 

!! Het duurde allemaal vrij lang voordat hij kon staan en zelfstandig dronk - tenminste in onze beleving. Ik merk dat we na jaren van probleemloos fokken best wel zorgeloos waren geworden. Tot vorig jaar, toen we met Patser en zijn moeder in Wolvega terechtkwamen. Goed afgelopen toen, maar wel een week Wolvega en de merrie heeft toen het veulen verstoten, dus een heel drama. En daardoor werden we nu opeens onzeker. Stond ie wel vroeg genoeg, moest hij niet nog een flesje, zou het wel goedkomen? Gelukkig kwamen we op tijd bij zinnen, dus om half 4 binnen gaan zitten bij de tv en ons zelf opgedragen dat we hem nu toch een half uur moesten geven om zelf z'n ding te doen, samen met zijn ervaren moeder. En om 10 voor 4 ging hij staan en nog geen 5 minuten later dronk hij alsof z'n leven er vanaf hing (wat natuurlijk ook zo is). Alles gaat goed, hij drinkt, hij rommelt wat rond, hij slaapt ... We zijn blij met hem. Nu nog een naam. Voorlopig is het Reus - maar daar bedenken we nog wel wat anders voor.