Suffie gefeliciteerd met je overwinning!

Juval leuk he de geboorte van een kalfje! Ik heb laatst ook geholpen bij de bevalling, erg bijzonder! Vond het wel wat hard handiger gaan dan bij de paarden, maar dat verschilt misschien ook per bevalling.
Casarel wat een knap veulen, hopelijk voor jou volgend jaar net zo één!

Quir wat balen dat ze toch hengstig is geworden! Succes met het sport predicaat!
Memere wat een rot nieuws van Joy

Marije dat gaat snel! En wat een leuke foto van Classy met haar kleuterklas! Bijzonder dat zo’n jonge merrie zich over alle veulens ontfermt!
Pretty mooie kudde heb je! En wie weet lukthet bij Kikkie toch nog dit jaar! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik begrijp hoe je je voelt. Bij Fairy ook al sinds april bezig, en kan nog steeds niet geloven dat ze nu toch drachtig is.
Marit knappe merrie!
MDJ spannend! Ik duim voor je!
Pretty dankjewel! Ben er ook zo blij mee! Wat voor goed nieuws bij jou?
Kelly knappe merrie!
Neon fijn dat Sarona zo relaxt is nu! leuk dat we een beetje tegelijk zitten!

Bedankt allemaal! Ik kan niet vertellen hoe blij ik ben dat het toch nog is gelukt dit jaar! Ik vind het wel nog erg spannend of ze het laat zitten. Gister hebben we haar opgehaald uit Friesland. Ze is gelijk naar haar nieuwe stek gegaan. Ze staat nu met Wish en Troy (de eerste zoon van Wish) aan huis bij de ouders van Kelly (de eigenaresse van Wish en Troy). Zo op het oog leek ze gelijk op haar gemak te zijn. Half/eind september laten we de merries weer scannen voor de evt. gust verklaring.
Zo staan ze er bij nu

Dan nu ook maar de combi 'officieel' voorstellen!
Fairy Molga J.N., 6 jarige KWPN merrie met het elite predicaat (Indoctro x Corland) x Cohinoor vdl, 4-jarige hengst en goedgekeurd bij het KWPN (Cornet Obelensky x Stakkato)

En niet te vergeten wish die alweer op 4 maanden dracht zit!