[HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:25

Ik ben ook zo'n meelezer..
Reageer ook niet veel, lees wel altijd.

Mijn eigen merrie is niet drachtig, dus vandaar ook minder posts. Zij doet het nu leuk in de dressuur en springen (zaterdag waarschijnlijk springdebuut in de BB met haar springruiter)

Wel 3 merrie's die ik samen met Nicole 'verzorg' dus ga toch wel een beetje meeposten. De 1e is over 2,5 maand alweer aan de beurt.. Hoop binnenkort wat foto's te plaatsen van zoiezo 2 merrie's
De 3e is helaas ong. maandje geleden terug gekomen (is zeg maar een soort van verleasd geweest) en woog zon 200 kilo lichter dan dat ze 4 maanden geleden weg ging, dus erg mager en dat met een veulen erin.. Gelukkig staat ze nu thuis en krijgt al merriebrok, gelukkig kan deze merrie dat nu hebben :)

Dus ik hoop nu wat meer te gaan posten (als ik tenminste nog welkom ben :P) en zal snel foto's maken en posten

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:27

He jongens laten we het gezellig houden ;-) Snap dat er een hoop dwars zit maar doe dat dan niet hier... We hebben het er net over hoe gezellig het hier is :j

Kyara27 ja de keuze is aan jou. Ik persoonlijk zou het niet kunnen haar nu te kopen en over 3 jaar weer te verkopen... Maja ik ben daar een muts in ;-)

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:30

joyce tuurlijk ben je welkom hier!! Had al zoiets gelezen in een post van Nicole!! Hoe gaat het nu met de merrie??

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:34

Ja super, voed lekker Dupona op op de wei :D Ik probeer morgen weer foto's van haar te maken (dan is ze ong. 1 maand thuis) En dan elke maand zodat we kunnen zien of er verbetering in ziet.. Men wat zag die merrie eruit, gewoon om te huilen |(

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:55

Tuurlijk ben je welkom hier joyce.. Ben benieuwd naar Dupona :) hoeist verder met bacardi? Ga je der nog laten dekken ooit of lekker de sport alleen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:00

Misschien word Bar ooit nog wel gedekt, als zij daarna met pensioen kan en ik met de nakomeling aan de gang kan :P
Barcardi is haar springcarriere begonnen en dat doet ze cht boven verwachting!! :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:02

Ja spring je met der? wat leuk zeg.. Ben benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Ken alleen nog de merrie veulen foto's van vorig jaar :P

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:52

ik zelf spring niet met haar, ja gewoon 1 x in de week springles als ze niet mee gaat oefenspringen..
Iemand anders met veeeeel meer ervaring doet dat gelukkig :)

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 08:28

Desa:Stuur dit soort dingen VIA pb niet hier in het topic.Het is hier gezellig en dat houden we graag zo!

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 10:46

DeSa schreef:
Dustinlover schreef:
Bimmetje, ik heb nergens nog niks gezegd erover en toevallig omdat ik het overal teruglees heb ik het nu hier neergezet omdat ik der een beetje ziek vind.. Om andere mensen zwart te maken.. stuur me dan een pb met wat je dwars zit, of zeg het recht in me gezicht, maar da durven ze niet als ze er zijn.. Is maar goed ook want dan.... Ach ik heb nu een stel leuke pony's en ik handel en fok wat..

En heb trouwens hengst uitgekozen voor volgend jaar voor fab :)

Het 'meisje' (lees: volwassen vrouw van 20 die op zichzelf woont ;) ) voelt zich anders heel prima hoor! :D
Enne, was jij niet degene die mijn naam 2x gebruikt heeft bij aankoop en verkoop van betreffende pony? Moet ik nu ook gaan temmen omdat mijn naam 'zwart' gemaakt wordt?

Beetje raar van jezelf. Zo gooi je toch echt je eigen glazen in. Door deze post van jouw kant heb ik namelijk een PM gekregen van iemand die hier meeleest en hé toevallig had diegene ook geen fijne ervaring met jouw! :D

Niet gedekt en verworpen zit toch écht een verschil in, ookal vind jij het niet nodig het te vermelden. Is wel zo eerlijk namelijk. Heb ik je ook al verteld. Wat als een eventuele geinteresseerde had gegoogled op de naam van de pony en bij mij terecht was gekomen? Ik heb immers de dekbon en rekeningen nog liggen hier van 2011. Dan had ik namelijk echt niet meegelogen. Ik heb ook het beste voor met mijn ponys en ben ten alle tijden eerlijk over ze. Ook over een mislukte dracht terwijl dat de kans op verkoop weer verkleint.

Zouden jullie dit via PB Uit willen vechten??
Vind dit nou niet zo leuk staan midden in het toppic, en zeker niet omdat het hier altijd gezellig is en iedereen altijd erg geintreseerd en meelevend is met elkaar.
Houd het dus een beetje gezellig, en los dit verder op via PB!

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:30

Ben benieuwd naar de foto's joyce ;-)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:20

hoi kyara en joyce! :)
bedankt voor de reacties, vind ze ook zo schattig haha
al zawraa, mooie buikjes al :)
@ kyara: vacht van zulke konijnen moet je ook een keer in de week even borstelen zodat ze geen klitten krijgen ;)

verder zou ik persoonlijk zeggen, blijf haar huren.. zoals je zelf zegt zitten er een paar dingen aan als kiezen eruit en over een paar jaar is je dochter eruit gegroeid, wie zegt dat die stal houder haar dan weer terug wil kopen.. huren is een stuk makkelijker aangezien je niet alle lasten hebt ;)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:49

Wat een leuke buikjes Al zawra :D

Ik ga vandaag weer naar Mendy, gister een heerlijk dagje Maastricht gehad, met gevolg wat veel last van mijn Hallux valgus maar 't was het waard :)

Onze kater teert nog op zijn laatste jachthormoon en heeft me net perongeluk een krab verkocht tussen mijn ringvinger en pink, ik vergeef het hem, ik ben tenslotte degene die ervoor heeft gezorgd dat hij werd gecastreerd :+

edit: help! ik kreeg net zo'n visioen dat ik op stal aan kwam en toen ik in de wei keek dat Mendy helemaal aan 't zweten was en toen zag ik het veulen liggen! :\
Ik weet wel zeker da'k mezelf gek maak..

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:29

Ik zie weer dikke moeders voorbij komen ze zien er super uit.....

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:38

Kitzbi vandaag op 265 dagen dracht

Afbeelding
Zie je niet veel aan..

Afbeelding
Zie je een mooi buikje...

Afbeelding
Hier zie je dat ze toch echt drachtig is hahahaha

Afbeelding
Mijn topper....

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:55

Wauw, ik vind dat ktizbi echt een heel bescheiden mooi buikje heeft! :D

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:02

Zo Kitzbi,die heeft al een mooie buik! die van mij is precies even ver en daar krijg ik maar net de buik op de foto van voren.

LinUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:48

Ik ga hier ook meelezen en zo nu en dan wat posten!

@kitzbi Wat een leuke haf en een mooi buikje! :=

Mijn verzorgpaard zit nu op 5 a 6 maanden en heeft toch ook al echt een ronde buik! Vind het echt leuk om te zien groeien en dan dalijk een zo'n klein wondertje er naast te zien lopen.. Kan nu al niet wachten, ben zo benieuwd wat er uitkomt <3

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 16:57

*\o/* Hier goed nieuws, vanmorgen mijn laatste puntje in de B binnen gehaald dus we mogen nu eindelijk L1 starten.
Was wel echt mega laat vanmorgen dus had nog 2 voor me toen ik aankwam, snel opzadelen en rondje door de bak racen en hup proef in... Lady was daardoor niet fijn voorwaarts maar verder hele nette brave proef.
Volgende week nog een keer een B wedstrijd voor het puntjes op de i zetten en commentaar van vandaag proberen te verbeteren.
Weet nog niet of ik voor het veulen nog L1 ga starten of dat ik wacht tot daarna.

manueeltje84 schreef:
Zouden jullie dit via PB Uit willen vechten??
Vind dit nou niet zo leuk staan midden in het toppic, en zeker niet omdat het hier altijd gezellig is en iedereen altijd erg geintreseerd en meelevend is met elkaar.
Houd het dus een beetje gezellig, en los dit verder op via PB!
_/-\o_

Welkom Joyce! Ook met verzorgmerries ben je hier welkom hoor! :) Alleen maar leuk al dat kleine grut.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:46

En nog een dikke buiken foto van vandaag (204 dagen)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dwyne op 08-01-12 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:46

knappe kitzbi! :D

wat goed dwyne, gefeliciteerd :)
ik ga dit jaar ook starten met kareltje (word dit jaar 5, maar is nogal een mieperd op ander terrein dus heb aantal keer gelest het afgelopen jaar om hem zo te laten wennen)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:11

Heet Kareltje ook echt Kareltje? Klinkt wel erg leuk voor op concours straks! :) Die van mij is gelukkig niet zo'n mieperd op ander terrein maar ze is altijd wat snel verveeld...en dan heb je van die leuke B proefjes met allemaal voltes en nog meer voltes... Ben allang blij dat de afgelopen wedstrijden haar aandacht er beter bij is en we nog iets van een puntje kunnen rijden. Hopen dat ze in de L wat meer gaat opletten ;)

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:13

Dwyne wat is ze mooi drachtig...

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:17

Dankje! Vroeg me vanmiddag wel even af of ze niet een skippybal had ingeslikt zo rond is der buik nu! ;)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:18

haha nee kareltje heet Caramba (is 1.84) en als veulen noemde m n vader hem een keer kareltje en sindsdien luisterd hij daarnaar haha :D