Daar ben ik het helemaal mee eens! Het komt allemaal wel goed, ik snap best dat het heel erg moeilijk is! Maar kom op, na regen komt altijd zonneschijn!
ik hou de moet er wel in hoor zal wel moeten want anders het helemaal niemand meer iets aan me.
ik heb dus vanmiddag zelf emmeloord gebelt ,want ik krijg een raar gevoel van dat gekke gedoen bij knibbe en bouwman want volgens mij weten ze niet waar ze mee bezich zijn of ze zijn het kwijt. maar er klopt in ieder geval niks van ik ga zo als het goed is even langs de praktijk om tevragen waar ze mee bezich zijn moet morgen ochtend pfff tussen 8.15 en 9uur terug bellen naar emmeloord want dan krijg ik de arts zelf aan de telefoon want ik wordt er een beetje schijt ziek van van het gejammer van praktijk ik wil nu weten waar ik voor sta en of bo uberhoud wel biks het al het andere mag hebben , want meneer eet echt alles en weet niet of het wel mag. maar goed we wachten trouw morgen ochtend maar weer af
heb eindelijk de bloed uitslag via bouwman. zijn bloed is goed het is een radsel volgens bouwman bouwman had vanochtend weeer emmeloord gebelt en eindelijk kreeg hij de uitslag dan. maar spoormaker (da van emmeloord) heeft ook geen idee wat het zou kunnen zijn spoormaker heeft urtecht gebelomdat ze daar helemaal bekent zijn van alle dingetjes en datje van de ingewanden en die hebben ook alle apparaten om alles teonderzoeken. maar zelfs in utrecht weten ze niet wat bo heb spoormaker heeft ook nog een labaratorium opgebeld om tevragen hoe die waardes zo hoog kunnen zijn en dat weten hun dus ook niet we gaan nu samen met bouwman en emmeloord alles uitpluizen war het vandaan komt en wat we ertegen kunnen doen. maar hij krijgt eerst 6dagen tso ora doser is een soort van anntibiotika (hoe je het ook schrijft ) en als dat niet werkt dan gaan we maatregelen trekken bo mag ook geen kuil meer dus die krijgen ook droog hooi bo mag geen biks meer mee eten van ze moeder, wordt een probleem sochtend met voeren en smiddags en savonds gaat het wel lukken want dan ben ik er meestal toch wel smiddag met ook wel lukken maar ben er meestal niet als ze gevoert wordt pfffffffff hoppeloos geval die bo
Pascha en bodyguard staan gezellig met sjoerd op het land en gaat goed gelukkig maar bodyguard gaat trouwens wel weer beter waar het weiland en probiaotica wel niet goed voor zijn he