Daphara mooi dat het toch in een stijgende lijn blijft gaan. Nog 2 dagen dus en hij is door de kritieke fase, het is een kleine vechter.
Evelien_mg En bij jou nog vorderingen?
Moner ik zou al helemaal onnozel worden van een merrie die zolang melk lekt
Veronique56 Geen vorderingen meer bij je merrie?
Greeneyez jeetje jouw merrie ook nog niet bevallen. Ze gaat voor een record ook geen vorderingen?
Gisteren is het baasje van Eros langs geweest. Zij is fotograaf en maakt dan in de weide nog wat fotos van de andere veulens . Altijd super leuk Ik zal de spam beperken tot 1 foto per veulen Finn ( die blijft bij ons dus)
Eros
Yarno
Zibo
April
Deejay
Cas
Blossom
De enige die nog huisjes zoeken zijn eigenlijk Deejay en Yarno. De rest is allemaal verkocht. Lola en Finn blijven. Dus ben al super blij dat we voor al de rest top baasjes gevonden hebben. Die laatste 2 ga ik binnenkort eens adverteren en zien wat ze dan op af komt. Anders blijven ze nog maar even staan, hebben plek ervoor dat scheelt.
petraaken
Ik vind verkopen dit jaar maar lastig. Normaal zoeken we voor de hengstjes een nieuw huisje, maar Centurion is toch ook wel erg leuk. We hebben nu nog een jaarling merrietje wat te koop staat.
Vulina van harte gefeliciteerd! Mijn merrie doet echt nog niks..
Fotsy
Geplaatst: 24-05-23 08:38
Gefeliciteerd vulina
jolandje
Geplaatst: 24-05-23 08:49
vulina gefeliciteerd met je knappe merrieveulen
cp112
Geplaatst: 24-05-23 08:56
Sorry ff tussendoor, Zei ik gisteren dat ik ff 2 weken bij kon bijtanken tot de volgende merrie. Vannacht deed de camera het niet maar niet zo’n ramp want de eerstvolgende moet nog dik 2.5 week tot de uitgerekende datum en had flut uier, banden niet slap kortom geen enkel teken. Dus ik dacht ach, komt morgen wel.
Ga ik net voeren…..
*let niet op de vieze box die heeft madam overhoop getrokken vannacht
Wel een merrieveulentje dit keer. Alles doet het en is al klaar. Moet zeggen dat het ergens wel fijn is hoor zo zinder gemiste slaap maar liever ben ik er gewoon bij.
Laatst bijgewerkt door cp112 op 24-05-23 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd Vulina! CP gefeliciteerd, heeft ze je weer gefopt! Maar inderdaad wel goed voor je nachtrust.
Hier vannacht geen veulen. Maar vanmorgen dikke witte druppels aan beide spenen en toen ik buiten zette kwam het er in stralen uit. Dus ik gok vanmiddag. Vorige keer ging ze ook rond 2 uur in de middag. Ik werk vandaag lekker thuis en heb camerabeeld onder m'n beeldscherm staan. Met 10 sec ben ik bij haar. Zo spannend