Daarnaast denk ik Roosje. Ik zat te twijfelen met Jolene want die voed de jonge heren altijd op maar die is mer veulen aan de voet niet de makkelijkste dame dus denk dat ik Rossi dat maar niet aan doe

Lillie

Roosje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:AnsoDM schreef:Dat afspuiten wat doen ze dan precies?
Gaat gewoon met een injectie in de hals/borst. Niet zo spannend hoor
SophievdV schreef:Hoi!
Ik meld me hier ookwij zijn van plan twee merries te dekken dit jaar. Namelijk onze Gelderse merrie, zij is een Indiana x Atleet x Marvel en we hebben een nieuwe merrie, dat is een Don Primero x G Ramiro Z x Weltmeyer.
De Indiana kan meer souplesse en bloed gebruiken en de Don Primero geeft zelf veel ras en bloed. Daar wil ik graag een hengst voor hebben die maat geeft en body. Ze heeft een hele goede halfzus van Painted Black dus ik neig naar Ferro bloed.
Spannend weer
SophievdV schreef:Baudyh; de moeder van deze merrie is ook echt een dijk van een merrie. Ze heeft nog een volle zus van Indiana en die is veel scherper. Dus om Indiana geheel verantwoordelijk te houden vind ik wel erg kort door de bocht. Ondanks het bloed komen er uit dit lijntje blijkbaar ook paarden die iets klassieker zijn. We hebben haar ook niet voor niets over laten schrijven richting Gelders paard. Dat karakter heeft ze ook namelijk. Zo super nuchter en van nature verkeersmak.
xsurfdiary schreef:Ik kom me hier ook melden! Karina blijft leeg dit jaar. Haar dochter mag nu aan de bakDat is een merrie van FS Clarimo. Ze staat momenteel bij hengstenhouderij den hoorn om gedekt te worden met de hengst Nilo.