Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Granoek schreef:Wat een leukerd zeg, fijn dat ze zo wilt knuffelenIk merk dat bij Duke ook veel meer als bij de oudste, Duke wilt ook altijd maar bij me staan als ik er ben. Terwijl ik toch merk dat ik met mijn oudste een veel hechtere band heb, hoewel hij absoluut niet knuffelig of aanhankelijk is. Maar ik heb hem natuurlijk ook al bijna 3 jaar en Duke pas sinds december. Maak me er nog niet te druk om, beide zijn supermakkelijk en heel lief
Volgende week komen ze terug naar huis, de weide is weer mooi aangegroeid. Dan ga ik hem weer meten
Lily_Fee schreef:pol1 schreef:1.63 met 15 maanden? Hoe groot moet die wel niet worden?
Haha helemaal met je eens. Wordt La Fidele zo groot? Of blijft mijne met ongeveer 1,53 m met 14 maanden zo klein?
Lily_Fee schreef:gelukkig heb ik die ervaring niet met deze lijn! Allemaal super soepele, vlugge dieren die eerder snel te kort worden door hun souplesse en zich daarin dan vast lopen.Ik snap je helemaal. Lily haar moeder heeft 6 merrieveulens gehad en allemaal zitten ze tussen de 1,64 m (de kleinste) en de 1,72 m (de grootste) dus maak mij niet zo veel zorgen. Ik hoop zelf dat ze tussen de 1,65 m en de 1,70 m uitkomt. Alle paarden die ik gereden heb boven de 1,70 m vond ik heel moeilijk bij elkaar te rijden. Licht aan mij hoor, ben denk ik niet zo goed met lange grote paarden. Haha
ajesca123 schreef:Lily_Fee schreef:gelukkig heb ik die ervaring niet met deze lijn! Allemaal super soepele, vlugge dieren die eerder snel te kort worden door hun souplesse en zich daarin dan vast lopen.Ik snap je helemaal. Lily haar moeder heeft 6 merrieveulens gehad en allemaal zitten ze tussen de 1,64 m (de kleinste) en de 1,72 m (de grootste) dus maak mij niet zo veel zorgen. Ik hoop zelf dat ze tussen de 1,65 m en de 1,70 m uitkomt. Alle paarden die ik gereden heb boven de 1,70 m vond ik heel moeilijk bij elkaar te rijden. Licht aan mij hoor, ben denk ik niet zo goed met lange grote paarden. Haha
ajesca123 schreef:Lily_Fee schreef:gelukkig heb ik die ervaring niet met deze lijn! Allemaal super soepele, vlugge dieren die eerder snel te kort worden door hun souplesse en zich daarin dan vast lopen.Ik snap je helemaal. Lily haar moeder heeft 6 merrieveulens gehad en allemaal zitten ze tussen de 1,64 m (de kleinste) en de 1,72 m (de grootste) dus maak mij niet zo veel zorgen. Ik hoop zelf dat ze tussen de 1,65 m en de 1,70 m uitkomt. Alle paarden die ik gereden heb boven de 1,70 m vond ik heel moeilijk bij elkaar te rijden. Licht aan mij hoor, ben denk ik niet zo goed met lange grote paarden. Haha
Vientje schreef:We hebben Pinda geschat op iets voorbij de 1.55m op 14 maanden afgelopen week. Daarmee is ze een van de grootste van haar groep (stuk of 18, gemengd qua ras aar veelal warmbloed paard) in de opfok. En gezien haar uit verhouding zijn gaat ze vlot nog wel verder de lucht in
Ze krijgt in het gras niks bij, alleen in de winter als ze binnen staan. Groeit als kool en doet het super!
Knappe meid![]()
[ [url=m/nqPH4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lily_Fee schreef:Wouw Caslesto ziet er goed uit en Lukas en Gucci ook. Wat grappig dat hoogte verschil hè! Gaat Gucci wel de paardenmaat halen denk je?
En hoe komt het dat Calesto zo lang stil staat? Is dat normaal?
Morpheus81 schreef:Dat is een lekkere wei Gooiske! Daar zullen ze vast wel mooi op groeien. Best een verschil tussen die 2, hoe groot zijn de ouders?
Morpheus81 schreef:Dat is een lekkere wei Gooiske! Daar zullen ze vast wel mooi op groeien. Best een verschil tussen die 2, hoe groot zijn de ouders?