Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Icecrystal schreef:Laten we dat dan maar hopen.. Ik was net zo vrolijk toen ik het hartje zag kloppen op de scan maandag![]()
DL; Ze heeft ruzie gehad met haar buurvrouw door de paddock heen.
Tinniie schreef:Cynthia, neen Cheyenne ga ik niet meer dekken.. zal nu haar laatste veulentje krijgen. Ze wordt 22 dit jaar..
Memere schreef:Hier is de ene merrie afgedekt. Joy gingen we dit weekend naar de hengst brengen maar Joy ging haarzelf niet zijn als ze alles volgens plan doet.. ze is een week eerder hengstig geworden en dit terwijl ze 13 tot 20 maart hengstig was. Geen probleem maar we gingen trailer huren omdat onze trailer opnieuw gekeurd moet worden, word ze uitgerekend op een zondagmiddag hengstig
Zijn jullie al aan het kijken naar hengsten voor het jaar/de jaren erop?
linda2008 schreef:Cynthia, handig met alleen merries hihi, ik hoop ook dat haar timing juist zal zijn.
Ben je niet bang dat je in 2-3 jaar nog tig mooie hengsten op je lijstje hebt bijgeschreven?
NeeBucks nog steeds niet hengstig. Ze staat hier natuurlijk ook pas 2 weken dus kan goed dat ze eind volgende week ofzo pas hengstig word... Of dat ze gewoon een cyclus overslaat vanwege nieuwe omgeving enzo.